דיגיטל וטק

מטא חושפת: הפיצ'רים מאינסטגרם מגיעים לוואטסאפ

מטא מביאה את הקונספטים החברתיים מאינסטגרם לוואטסאפ, עם מספר פיצ'רים שהיו זמינים עד כה באפליקציית הרשת החברתית שלה. האם זה הצעד שיגרום לכם להשתמש יותר בסטטוס, או שהקהל לא יתחבר לשינוי?

רפאל בן זקרי | 
וואטסאפ (צילום Shutterstock)

מטא, חברת האם של אפליקציית המסרים הפופולרית וואטסאפ, הכריזה על שורת פיצ'רים חדשים לפיצ'ר הסטטוס המוכר שלה. החידושים, שהושקו לראשונה באינסטגרם, עושים כעת את דרכם גם לוואטסאפ – ומאפשרים לפי החברה להוסיף צבע ועניין לסטטוס היומיומי.

בין הפיצ'רים הבולטים נמצא פיצ'ר ה-Layouts, שמאפשר למשתמשים ליצור קולאז'ים של עד שש תמונות – ממש כמו באינסטגרם. הפיצ'ר החדש מאפשר לסדר ולעצב את התמונות בקלות, לשלב ביניהן ולהעניק להן טאצ' אישי באמצעות כלי העריכה של וואטסאפ. בנוסף, ניתן להפוך כל תמונה לסטיקר ייחודי, לערוך אותו ולהוסיף אותו לסטטוס.
עוד חידוש שמגיע מהעולמות החברתיים הוא פיצ'ר "הוסף את שלך" (Add Yours), שמזמין את המשתמשים לשתף שאלה, תמונה או רעיון, ולעודד חברים להגיב בסטטוס משלהם – תגובות שמתגלגלות ויוצרות שרשרת אינטראקטיבית, בדומה לאתגרי שיתוף שמוכרים מאינסטגרם.
כחלק מהעדכון, וואטסאפ מוסיפה גם אפשרות לשתף קטעי מוזיקה ישירות בסטטוס, בין אם כשיר בודד ובין אם כסטיקר מוזיקלי שמשתלב בתוכן קיים. הפיצ'רים החדשים יגיעו בהדרגה למשתמשי אנדרואיד ו-iOS ברחבי העולם.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה