דיגיטל וטק
הפיצ'רים החדשים שישנו את חווית המשתמש בטיקטוק
עם בינה מלאכותית, ויותר דיוק בפיד: טיקטוק משיקה פיצ'רים חדשים שישנו את הדרך בה אתם מגלים תוכן ושולטים בפיד-אלו השינויים שיכנסו לתוקף

טיקטוק הודיעה היום (שלישי) על הרחבת האפשרויות העומדות בפני המשתמשים להתאים אישית את הפיד שלהם. ראשית, פיצ'ר חדש בשם "ניהול נושאים" (Manage Topics) יאפשר למשתמשים להגדיר באיזו תדירות יוצג עבורם בפיד תוכן הקשור ליותר מ-10 תחומים פופולריים בטיקטוק, כמו אומנות, טיולים או ספורט. הגדרה זו לא תבטל לחלוטין את הופעתם של נושאים בפיד, מתוך הבנה שתחומי עניין יכולים גם להשתנות עם הזמן, אבל היא תשפיע על התדירות בה נושאים אלה יוצגו למשתמש, ותאפשר שליטה רבה יותר בפיד.
שנית, יורחבו אפשרויות סינון התוכן באפליקציה. אמצעי סינון חדש בשם "פילטרים חכמים של מילות מפתח" (Smart Keyword Filters) ישתמש בבינה מלאכותית כדי להגביל תוכן שהמשתמש לא רוצה לראות בצורה מדויקת יותר. אם עד כה, כל משתמש יכל לבחור אילו מילות מפתח ירצה לסנן מהפיד שלו, הכלי החדש יגביל גם תוכן עם מילים דומות, למשל מילים נרדפות.
כרגע, כל משתמש יכול להגדיר עד 100 מילות מפתח לסינון, וברחבי העולם, משתמשים כבר הגבילו את הופעתן של למעלה מ-200 מיליון מילים בפידים שונים. בהמשך השנה, טיקטוק צפויה להרחיב את כמות המילים המוגבלות עבור כל משתמש ל-200, ולהקל על האפשרות להוספתן בכמות גבוהה. כמו כן, האפליקציה תאפשר להוסיף או לבטל מילות מפתח שנכנסו לסינון החכם.
כחלק מהמאמץ של טיקטוק לשפר את חווית המשתמש ולהעניק לו שליטה רבה יותר עליה -האפליקציה גם משיקה מדריך לימודי חדש שיעניק לאנשים טיפים וכלים להבנת הפיד ולעיצובו. הוא יכלול בין היתר הסברים שונים על פיצ'רים, על המלצות התוכן ויכלול סרטוני הסבר ויראליים.
כל העדכונים האלו יכנסו גם לחשבונות של בני נוער וגם לחשבונות של מבוגרים, ויצטרפו לכלים הקיימים השונים שכבר יש בטיקטוק לעיצוב חווית המשתמש והתאמה של המלצות התוכן. חלק מהם כוללים סימון "לא מעוניין" על תכנים, הוספה של תוכן למועדפים, חיפוש נושאים שמעניינים אתכם, סטנדרטים מחמירים לזכאות להופעה בפיד הפור-יו, או הפעלת מצב מוגבל כדי להגביל תוכן שעלול לא להתאים לכל הקהלים.
עוד ב-
רק הבוקר, משתמשי טיקטוק ברחבי העולם חוו שיבושים משמעותיים באפליקציה ובאתר השירות. הדיווחים החלו להופיע מעט אחרי השעה 6:00 בבוקר (שעון ישראל), ולפי אתר Downdetector, התקבלו כ-44 אלף דיווחים על תקלות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה