דיגיטל וטק

רמי לוי וישראייר באזהרה חמורה: ''מטרתם היא תרמית והונאה''

חברת התעופה ישראייר שמנסה לחזור לפעילות אחרי לא מעט תביעות שחטפה לאחרונה הודיעה ברשתות החברתיות שלה: ''לקוחות ישראייר, שימו לב! אנו עדים לחשבונות פייסבוק פיקטיביים המתחזים למוקדי תמיכה בלקוחות ישראייר''
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום באדיבות רמי לוי, shutterstock)
הונאות ברשת ובוואטסאפ ממש לא חסרות. רק בשבוע האחרון נרשם ניסיון הונאה על חשבון רשת רמי לוי שיווק השקמה עם סובסידיה שלא קיימת וכעת חברה אחרת בבעלותו של איש העסקים עומדת במרכזה של הונאה כזו.
חברת התעופה ישראייר שמנסה לחזור לפעילות אחרי לא מעט תביעות שחטפה לאחרונה הודיעה ברשתות החברתיות שלה: ''לקוחות ישראייר, שימו לב! אנו עדים לחשבונות פייסבוק פיקטיביים המתחזים למוקדי תמיכה בלקוחות ישראייר''.

כמו כן עידכנה חברת התעופה את הטסים: ''חשבונות אלו מתיימרים לתת שירות ללקוחותינו ואף מבקשים פרטים אישיים של הלקוחות. יש לציין כי אין לחשבונות אלו שום קשר לחברתנו, ומטרתם היא תרמית והונאה. בכל בקשה לשירות, נבקשכם לפנות למוקד השירות הדיגיטלי הרשמי של ישראייר בוואטסאפ או בטלפון''.
כזכור, חברת התעופה ישראייר בבעלותו של איש העסקים רמי לוי נמצאת במוקד משפטי חריף כאשר הוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז תובענה ייצוגית בשווי של מעל 2.5 מיליון שקל, הטוענת להפרה מערכתית ובעייתית לכאורה של זכויות נוסעים. על פי מגזין 'יום יום' הרקע לתביעה הדרמטית טמון בביטול מאסיבי של 635 טיסות פנים בשנת 2024 - כ-8% מכלל הטיסות הפנים-ארציות המתוכננות, כאשר 249 מהן בוטלו באותו היום.
התובעים טוענים כי ביטולי הטיסות לאילת נבעו בעקבות "שינויים בצרכי צי המטוסים לצורך טיסות חילוץ של נוסעים ישראלים שנתקעו בחו"ל", כאשר החברה העדיפה את הרווחיות הגבוהה של טיסות החילוץ על פני התחייבויותיה לנוסעי הפנים לטענתם. ההפרה החוקית המרכזית נוגעת לכך שישראייר לא כיבדה את חוק שירותי תעופה, שמחייב חברה לאפשר לנוסע שטיסתו בוטלה לבחור בין טיסה חלופית להחזר כספי, בנוסף לשירותי סיוע. ישראייר טרם הגיבה לכתב הבקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה