דיגיטל וטק

יוצרי תוכן, שימו לב: אינסטגרם משנה את חוקי המשחק | הודעת המנכ"ל

בהכרזה שמשנה את חוקי המשחק, אינסטגרם משיקה שלושה פיצ'רים חדשים. מריפוסטים רשמיים ועד דרך חדשה לראות מה קורה עם חברים קרובים - כך הפיד שלכם עומד להשתנות מהקצה אל הקצה
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום unsplash, freepik)
אם אתם יוצרי תוכן באינסטגרם, הימים הקרובים עשויים להגדיר מחדש את אסטרטגיית התוכן שלכם. מנכ"ל אינסטגרם הכריז על שלושה פיצ'רים חדשים שלא רק משנים את חוויית המשתמש, אלא מסמנים שינוי פילוסופי עמוק בפלטפורמה: המיקוד עובר מצריכת תוכן פסיבית למעורבות אקטיבית וחיבור בין חברים. עבורכם, יוצרי התוכן, זו קריאת השכמה – ואולי ההזדמנות הגדולה ביותר שקיבלתם מזה שנים.
הכלי החזק ביותר שלכם מעכשיו: הריפוסט (Repost)
במשך שנים, אחת הבעיות הגדולות של יוצרים הייתה גניבת תוכן, הורדה והעלאה מחדש של סרטונים ותמונות ללא מתן קרדיט. פיצ'ר הריפוסט החדש מגיע כדי לפתור בדיוק את זה.
המשמעות: מעכשיו, כשאוהדים שלכם ישתפו את התוכן שלכם, הקרדיט יחזור אליכם באופן אוטומטי ומובנה. זהו שינוי דרמטי שמבטיח שההשקעה שלכם תתורגם לחשיפה שמקושרת ישירות אליכם.
האסטרטגיה החדשה: המטרה שלכם משתנה. אל תצרו תוכן רק בשביל "לייק" או תגובה. צרו תוכן כל כך טוב, שימושי, מצחיק או מרגש, שהעוקבים שלכם ירגישו צורך עז ללחוץ על כפתור הריפוסט ולהפוך אותו לחלק מהפרופיל שלהם. שאלו את עצמכם לפני כל פוסט: "האם מישהו ירצה להיות מזוהה עם התוכן הזה?".
מפת החברים והפיד החדש ברילס: שתי דלתות אחוריות לחשיפה
שני הפיצ'רים האחרים, "מפת החברים" ו"פיד החברים" ברילס, נראים על פניו כמיועדים למשתמשים פרטיים, אך הם פותחים דלתות אחוריות לחשיפה ויראלית עבור יוצרים חכמים.
מפת החברים: הפיצ'ר מאפשר למשתמשים לראות על מפה תכנים שתויגו עם מיקום.
האסטרטגיה החדשה: אם אתם יוצרי תוכן בתחום הטיולים, אוכל, אירועים מקומיים או לייף סטייל – תיוג מיקום מדויק הופך לכלי קריטי. התוכן שלכם יכול להתגלות על ידי אנשים שמחפשים מה קורה סביבם, גם אם הם לא עוקבים אחריכם.
פיד חברים ברילס: פיד זה, שמתרחב כעת לכל העולם, יציג למשתמשים רילסים שהחברים שלהם אהבו, הגיבו עליהם, וחשוב מכל – עשו להם ריפוסט.
האסטרטגיה החדשה: הדרך להגיע לעוקבים חדשים עוברת דרך הקהילה הקיימת שלכם. כשאחד העוקבים שלכם עושה ריפוסט לריל שלכם, הוא למעשה "שותל" אותו בתוך פיד ייעודי של כל החברים שלו. המעורבות של הקהילה שלכם הופכת למנוע ההפצה החזק ביותר שלכם.
 
המסר של אינסטגרם ברור, הפלטפורמה רוצה להיות פחות לוח מודעות ויותר סלון חברים. בתור יוצרי תוכן, אתם חייבים להתאים את עצמכם:
1. עברו מיצירת "תוכן" ליצירת "ערך ששווה שיתוף": המדד להצלחה הוא "Repostability".
2. טפחו קהילה, לא רק קהל: העוקבים שלכם הם לא צופים פסיביים, הם רשת ההפצה החדשה שלכם. דברו איתם, תנו להם ערך, וצרו תוכן שהם יהיו גאים לשתף.
3. השתמשו בנתונים בחוכמה: תייגו מיקום בכל פוסט רלוונטי כדי להופיע על המפה.
המשחק השתנה. אלו שכבר עכשיו יתאימו את התוכן והאסטרטגיה שלהם למציאות החדשה, שבה חיבור ואותנטיות מנצחים – הם אלו שיפרצו קדימה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה