דיגיטל וטק

אפל מיוזיק או ספוטיפיי: מי שירות הזרמת המוזיקה המוביל?

שוק הזרמת המוזיקה העולמי, הכולל שחקניות כמו אפל, אמזון, ספוטיפיי וגוגל ממשיך לצמוח בקצב מרשים, עם גידול של 12% מהשנה הקודמת. אז בדקנו - מי שירות הזרמת המוזיקה המוביל בעולם?
רפאל בן זקרי | 
שירותי הזרמת מוזיקה (צילום אילוסטרציה, AI)
שוק הזרמת המוזיקה העולמי ממשיך לצמוח בקצב מרשים והגיע לשיא של 818 מיליון מנויים בתשלום בסוף שנת 2024 - גידול של 12% מהשנה הקודמת. לפי דוח חדש של חברת המחקר MIDiA Research, בעוד שספוטיפיי עדיין שומרת על הכתר, מאחורי הקלעים מתחולל מאבק צמוד שמציב את יוטיוב מיוזיק ככוח עולה ומסמן האטה עבור ענקיות טכנולוגיה אחרות. אז איך נראית חלוקת הכוח העולמית?
1. ספוטיפיי: עם נתח שוק של 32%, ספוטיפיי היא עדיין המלכה הבלתי מעורערת של התעשייה. באופן מרשים, החברה הצליחה לשמור על נתח השוק היציב שלה למרות הגידול העצום בשוק כולו, ובמהלך 2024 לבדה צירפה 28 מיליון מנויים חדשים – יותר ממה שצירפו שלוש המתחרות הגדולות שאחריה גם יחד.
2. טנסנט מיוזיק: ענקית המוזיקה הסינית תופסת את המקום השני עם 15% מהשוק העולמי. אף שרוב המנויים שלה מגיע מסין, היא הצליחה להגדיל מעט את נתח השוק הגלובלי שלה השנה, ומבססת את מעמדה כשחקנית כוח מרכזית בזירה הבינלאומית.
3. אפל מיוזיק: שירות המוזיקה של אפל מחזיק במקום השלישי עם נתח שוק של 12%. למרות המקום המרשים, 2024 הייתה שנה מאכזבת יחסית עבור החברה, עם קצב צמיחה איטי משמעותית בהשוואה למתחרותיה המרכזיות.
4. אמזון מיוזיק: בדומה לאפל, גם אמזון חוותה שנה של האטה וירדה למקום הרביעי עם נתח שוק של 10%. שתי החברות יחד (אפל ואמזון) צירפו רק 6 מיליון מנויים חדשים במהלך כל השנה.
5. יוטיוב מיוזיק: עם 10% מנתח השוק, יוטיוב מיוזיק היא סיפור הצמיחה הגדול של השנה שעברה. היא רשמה את אחוז הצמיחה הגבוה ביותר מכל השירותים המובילים, כשהיא מצמצמת במהירות את הפער מהצמרת והופכת לשירות הדומיננטי בשווקים מתפתחים וחשובים כמו הודו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה