דיגיטל וטק
בזק וסיסקו סיימו פרויקט ענק בלילה אחד בלבד של שיתוף פעולה
ענקית הקמעונאות מולטי ריטייל שמחזיקה במותגים רבים כמו אוטו דיפו וביתילי, בפרויקט מיוחד שבו הצליחה בין לילה אחד ללא השבתת החנויות והאתרים, בשיתוף בזק בינלאומי וסיסקו - לעשות שינוי גדול ביותר
קבוצת הקמעונאות מולטי ריטייל השלימה מהלך אסטרטגי לשדרוג תשתיות אבטחת המידע שלה, באמצעות בזק בינלאומי וסיסקו. הפרויקט כלל החלפה של מערך חומת האש (Firewall) המרכזי והטמעת פלטפורמת אבטחה מאוחדת, ובוצע בלילה אחד וללא השבתת פעילות החנויות ואתרי הסחר הפעילים 24/7, הכוללים את מותגי ACE, אוטו דיפו, ביתילי ועוד.
מטרת השדרוג הייתה להבטיח זמינות מלאה, המשכיות עסקית ורמת הגנה גבוהה מול איומי סייבר מתקדמים, וכן להרחיב את הגנת הרשת לאתר הגיבוי וההתאוששות מאסון של הקבוצה. במסגרת המהלך הוחלפה מערכת מבית צ'ק פוינט בפיירוול מתקדם של סיסקו, הוטמעו מתגים חדשים והושלמה אינטגרציה מלאה בין כל רכיבי ההגנה של סיסקו בקבוצה.
אוראל אפלבוים-רוטר, סמנכ"לית מערכות מידע במולטי ריטייל, ציינה כי "המעבר לתשתית החדשה היה מהלך קריטי מבחינתנו. בזק בינלאומי וסיסקו ניהלו את הפרויקט במקצועיות רבה, ואנחנו ערוכים טוב יותר לאתגרים הבאים".
עוד ב-
רונית פריד מבזק בינלאומי וקובי גנלי מסיסקו הדגישו כי הפרויקט מהווה דוגמה לשיתוף פעולה בין טכנולוגיה מתקדמת, תכנון מוקפד והגנה מקיפה על המשתמשים והמידע העסקי, מבלי לפגוע בפעילות העסקית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



