דיגיטל וטק

מהסמארטפון לחיים האמיתיים: האפליקציה שתשדך לכם פרטנרים לפעילויות ספורט ועסקים

מחפשים פרטנר לריצה, להקים להקה או אולי סתם לטייל? תכירו את הסטארט-אפ הישראלי EveryMatch שינסה לסדר לכם שידוך מושלם
ליאור נאור | 
EveryMatch (צילום צילום מסך)
בניגוד לאפליקציות ואתרים רבים, המטרה הסופית של חברת EveryMatch היא להוציא אתכם מהעולם הווירטואלי וליצור מפגשים בעולם האמיתי. הפלטפורמה של החברה כוללת מגון קהילות ומאפשרת לחברים בהן למצוא שותפים לפעילויות שונות. השירות זמין באתר אינטרנט, עמוד הפייסבוק  וכן באפליקצייה נפרדת לכל קהילה וקהילה.
המערכת של EveryMatch כוללת יותר מ-100 תחומי עניין, כמו ספורט, מוזיקה, טיולים, לימודים, עסקים וחוגים, כאשר האלגוריתם שהחברה פיתחה יסייע לכם למצוא את השותף האידאלי לפעילות שאתם רוצים לעשות. החישוב נעשה על בסיס מיקום, זמן, סגנון אישיות ופרופיל מקצועי.
בנוסף לשימוש אישי בפלטפורמה, יכולה EveryMatch להיות שימושית גם לעסקים, כך למשל במועדוני כושר יכולה המערכת לחבר בין שותפים לאימון, ליצור קבוצות, לחבר בין שותפים בעלי מטרה משותפת, כמו ירידה במשקל ובכך להגביר את נאמנות הלקוח ולשפר לו את חווית הביקור במכון.
 
כמו כן המערכת יכולה לזהות ירידה בדפוסי השימוש של המנוי, ובכך למעשה להתריע על נטישה פוטנציאלית. בחברות גדולות יכולה המערכת ליצור חיבורים בין העובדים על בסיס תחומי עניין משותפים, ובכך ליצור קהילת עובדים מגובשת.
הסטארט-אפ EveryMatch הוקם בשנת 2013, וגייס עד כה כ-4 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים. החברה מנוהלת על ידי אבירם גנות, שהיה בעברו מנכ"ל של משרדי הפרסום פובליסיס אידיאולג'יק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה