דיגיטל וטק

טינדר תאפשר הזמנה של טרמפ לדייט

שיתוף פעולה בין אפליקציית ההיכרויות הפופולרית לשירות ההסעות החברתי Lyft יסייע למשתמשים להוכיח זה לזה שהם לא קמצנים. הפיצ'ר יושק תחילה בארצות הברית ובהמשך במדינות נוספות
רועי בהריר-פרל | 
טינדר ושירות מוניות (צילום Abir Sultan/Flash 90 edit ice)
אפליקציית ההיכרויות הפופולרית טינדר מתכוננת לשובם של הדייטים בעולם הפיזי בעולם שאחרי המגפה ומשתפת פעולה עם שירות ההסעות החברתי Lyft כדי לאפשר למשתמשים להציע זה לזו ( או זו לזה, או זו לזו, או זה לזה) טרמפ לדייט המרגש כמחווה של רומנטיקה ורצון טוב. כן, כך אולי ניתן יהיה לדעת מראש עד כמה, אם בכלל, הדייט הפוטנציאלי קמצן.
בינתיים, הפיצ'ר מיועד למשתמשים בארצות הברית בלבד, אבל בכוונת החברה להרחיבו למדינות נוספות בעולם, אולי גם בשת"פים עם שירותי הסעות אחרים - נאמר, למשל, אובר, באבל ואפילו גט טקסי. ליפט, אגב, מאפשרת למשתמשים כבר עכשיו להזמין הסעות לחברים, אבל כעת, כאמור, השירות יוטמע בתוך הממשק של טינדר.
על פי החברה, הפיצ'ר החדש יתווסף לאפליקציה "במהלך החודשים הקרובים". כי להגן על משתמשים מפני ניצול לרעה של הפלטפורמה, ליפט תאפשר למי שקיבל/ה נסיעה במתנה להשתמש בפיצ'רים שלה לשעת חירום, לרבות דיווח על מיקום וחיוג שקט למוקדי חירום במקרה הצורך, שלא נדע.
בהצהרה שפרסם דייוויד וויילר, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי בטינדר, נמסר: "אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם ליפט ולעבוד יחד איתם על דרכים חדשניות לסייע למשתמשים שלנו לחזור במהירות לשגרת הדייטים". מוקדם יותר השנה, אגב, הודיעה טינדר, כחלק מניסיון לסייע למשתמשים להיפגש, שהיא מתכוונת לחלק להם 1,000 ערכות של בדיקת קורונה "כדי ש-500 זוגות יוכלו להיפגש", כלשון ההודעה ההיא.
על פי מידע שפרסמה קבוצת Match - חברת האם של טינדר, האוחזת גם בבעלות על אפליקציות הדייטינג אוקייקיופיד, הינג' ועוד - למרות חוסר היכולת לקיים מפגשים פיזיים, ואולי אף בגלל זה, בזמן המגפה חל גידול משמעותי בשימושים בשירותים אלה. כעת, כשבמקומות שונים בעולם מותר סוף סוף להיפגש עם זרים, הגידול הזה צפוי, כנראה, ליצור זוגות רבים חדשים בעולם. האהבה, כמו תמיד, תנצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה