דיגיטל וטק

ספוטיפיי חושפת: אלו השירים הכי מושמעים בישראל השבוע

שני שירים ישראלים נכנסו לחמשת השירים המושמעים ביותר בספוטיפיי בישראל, כאשר באופן מפתיע מי שלא נכנסו לרשימה הם נועה קירל ועדן בן זקן. איזה להיט בינלאומי מככב ברשימה ומי הגיע למקום הראשון?
מערכת ice | 
ספוטיפיי (צילום אילוסטרציה)
אפליקציית המוזיקה הדיגיטלית העולמית, ספוטיפיי, חושפת עבור ice את השירים הכי מושמעים בישראל בשבוע החולף, כאשר במקום הראשון - איך לא - צועד בגאון רן דנקר עם הלהיט "בית משוגעים".
הלהיט שיצא במרץ השנה, העביר את דנקר לתחום הפופ וכיכב במשך שבועות במצעדים ברחבי הארץ, וכבר זכה למיליוני השמעות ברשתות החברתיות ובמיוחד בטיקטוק, כאשר ביוטיוב בלבד כבר זכה השיר שנכתב והולחן על ידי דנקר, רון ביטון וג'ורדי למעל 9 מיליון צפיות. במצעד גלגל"צ השיר מוביל כבר תקופה על להיטים אחרים כמו "יהלומים" של נועה קירל, ומועבט של עדן בן זקן - שלא נכנסו לטופ השירים המושמעים של ספטיפיי.
השיר הישראלי השני שנכנס לטופ 5 הוא הלהיט של עדן חסון "גדל לי קצת זקן", שגם יצא במרץ השנה וממשיך לככב ברשימת השירים המושמעים בארץ, והגיע למקום השביעי למצעד גלגל"צ האחרון ולמקום הרביעי ברשימת ספוטיפיי בישראל. ביוטיוב לבד הגיע השיר שנכתב והולחן על ידי היוצר, למעל 11 מיליון צפיות.
במקום השני הגיע השיר "good 4 u" של הזמרת הצעירה בת ה-18 אוליביה רודריגו, שגם הגיע למקום הרביעי במצעד הבינלאומי של גלגל"צ. הלהיט שיצא רק בחודש שעבר באלבום הבכורה של הכוכבת סחף את העולם ואיתו גם את ישראל. האלבום גם שבר את שיא ההשמעות בספוטיפיי לאלבום של אישה בשבוע הפתיחה עם מספר עצום של 385 מיליון השמעות. ביוטיוב כבר אין לה תחרות, כאשר תוך פחות מחודש גרף הלהיט מעל 106 מיליון צפיות.
במקום השלישי, וללא עוררין: MONTERO (Call Me By Your Name) של ליל נאז X בן ה-22, עם הלהיט שיצא במרץ השנה מאלבום הבכורה שלו והגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100. במצעד בינלאומי בגלגל"צ הוא מדורג במקום השני והמכובד, שני רק ל-Peaches של ג'סטין ביבר שלא נכנס לטופ ההשמעות בסטופיי. ביוטיוב ללהיט של ליל נאז X יש כבר למעלה מ-250 מיליון צפיות.
במקום החמישי, לאחר הלהיט של עדן בן חסון, סוגר את הרשימה השיר "astronaut in the ocean" של הראפר האוסטרלי מאסקד וולף. הלהיט כבר יצא בשנת 2019 והוקלט מחדש בינואר השנה ומאז היסטוריה ומקום גבוה במצעדים ברחבי העולם. עד הקלטתו מחדש צבר השיר כ-32 מיליון השמעות בספוטיפיי ותוך חודש כבר הגיע ל-100 מיליון השמעות. במצעד הבינלאומי של גלגל"צ הוא מדורג במקום השלישי, וביוטיוב גרף השיר מעל 156 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה