דיגיטל וטק

אלו הסדרות הנצפות ביותר בהיסטוריה של נטפליקס

מה פופולארי יותר בשירות הזרמת הווידאו הפופולארי בעולם – אקשן או דרמה? מד"ב או פנטזיה? אספנו את רשימת הסדרות הכי נצפות של החברה עד היום
יאיר מור |  1
סדרות המקור הנצפות ביותר של נטפליקס ב-2020
רגע לפני ש"פגע וברח", הסדרה הישראלית הראשונה של נטפליקס בכיכובו של ליאור רז, עולה לאוויר (6 באוגוסט), עברנו על רשימת הסדרות הארוכה (מאוד) של החברה מאז החלה להעלות תכנים מקוריים, אי אז ב-2015, כדי למצוא את אלו שמשתמשי השירות הכי אהבו.
נקדים ונאמר שנטפליקס מודדת פופולאריות בצורה שונה מזו שמוכרת בתחום הטלוויזיה: מאחר ומדובר בשירות הזרמת וידאו, שבו כל אחד יכול לצפות בכל תוכן שהוא בכל זמן שהוא, החברה מסתכלת על מספר הצפיות של כל פריט תוכן חדש שעולה לשירות במשך ארבעת השבועות (28 הימים) הראשונים לאחר עלייתו, ומחשיבה כל צפייה של שתי דקות ומעלה בפריט התוכן. מלבד זה, חשוב לציין כי היא אינה מפרסמת את הנתונים שהיא מודדת עבור כל התכנים, אלא רק על אלה שמוגדרים כ-Netflix Originals – כלומר כאלה שהיא רכשה את הזכויות הבינלאומיות הבלעדיות על הפצתם.
ואחרי ההקדמה הזו, אפשר לגשת לרשימת סדרות המקור הפופולאריות ביותר של נטפליקס:
במקום הראשון נמצאת הדרמה התקופתית "ברידג'רטון", בהפקתה של שונדה ריימס על פי ספריה של ג'וליה קווין, שעלתה בדצמבר 2020, וזכתה ל-82 מיליון צפיות; בשני "המכשף", על פי ספריו של אנז'יי ספקובסקי ובכיכובי של הנרי קאוויל, שעלתה בדיוק שנה קודם לכן והגיעה ל-76 מיליון צפיות; במקומות שלוש וארבע תיקו בין עונתה השלישית של "דברים מוזרים", שעלתה ב-2019 ונצפתה 64 מיליון פעמים, והסדרה התיעודית "חיות רעות", שעלתה בשנה שעברה וקיבלה גם היא מספר צפיות דומה; במקום החמישי הדרמה "גמביט המלכה", שגם היא יצאה בשנה שעברה, עם 62 מיליון צפיות; בשישי "סוויט טות': נער עם קרניים", שיצאה השנה והגיעה ל-60 מיליון צפיות; בשביעי "אמילי בפריז" מהשנה שעברה, עם 58 מיליון צפיות; בשמיני "גורל: סאגת ווינX", שעלתה ברבעון הקודם וזכתה ל-57 מיליון צפיות; במקום התשיעי "צל ועצם", שגם היא עלתה ממש בחודשים האחרונים והגיעה ל-55 מיליון צפיות; ובמקום העשירי עונתה השנייה של "את", שיצאה ב-2019 והגיעה ל-54 מיליון צפיות.
מהרשימה ניתן להסיק שרוב הסדרות המצליחות הן סדרות מתח, כאשר רובן מז'אנר הפנטזיה, וכמה מהן דרמות. שתיים מהן מיועדות לילדים ונוער, אך הן נמצאות במקומות נמוכים יחסית לסדרות המיועדות לקהל הבוגר יותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט אין מה לראות בנטפליקס אז רואים את אותם הסדרות כמה (ל"ת)
    פיטוסי 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור