דיגיטל וטק

טסלה מעדכנת את המכוניות – מה כולל העדכון?

החברה שחררה גרסה מעודכנת של מערכת ההפעלה למכוניות שלה, שמביאה איתה שירות וידאו חדש כדי להפוך את הרכב לחדר מולטימדיה בזמן שלא נוסעים ומצב מיוחד למי שמתעצבן מכל דבר קטן
יאיר מור |  3
טסלה (צילום pexels)
יש לכם טסלה? יש לכם עדכון. החברה החלה בשעות האחרונות בשחרור גרסה חדשה של התוכנה למכוניות שלה, הכוללת כמה שיפורים משמעותיים.
הראשון הוא תוספת למצב המולטימדיה של הרכב, שמצרפת לנטפליקס, יוטיוב של גוגל וטוויץ' של אמזון את שירות הווידאו "דיסני+" של ענקית הבידור. עם זאת, כמובן שהתוספת הזו תקפה רק למדינות בהן השירות הזה זמין – וישראל היא לא אחת מהן, וכפי שדיווחנו בחודש שעבר אנחנו גם לא צפויים לקבל אותו לפני השנה העברית הבאה.
תוספת בולטת נוספת היא "מצב שטיפה", שסוגר את כל החלונות, נועל את מכסה שקע הטעינה כדי למנוע חדירת מים לתוכו, מכבה את המגבים, האזעקה החכמה, חיישני החניה וכו' כדי למנוע כל אפשרות של חדירת מים או צפצופים מעצבנים בזמן השטיפה.
תוספות קטנות יותר כוללות עמעום אוטומטי של המראות, שיפור בעבודה של מצלמת הדרך המובנית כך שתקליט ותשמור אירועים יוצאי דופן, אפשרות לבחור בין הצגת אחוזי הסוללה וטווח הנסיעה, אפשרות להשאיר את הרכב מחובר לרשת ווייפיי גם בעת נסיעה (למי שמשתמש ב"נקודה חמה" בטלפון) ותמיכה בשפות רוסית, רומנית והונגרית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חלום של רכב
    דני 08/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייפד עם 4 גלגלים
    סגור
  • 2.
    ועדיין אין נהיגה אוטונומית (ל"ת)
    מור 07/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בקיצור. לא קניתם רכב. קניתם אייפון עם מנוע (ל"ת)
    יוסי 07/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור