דיגיטל וטק
גוגל מנסה לתקן את אחד הדברים המעצבנים בשיחות וידאו
החברה הודיעה על שינוי קטנטן בשירות שיחות הווידאו שלה, שאמור לטפל אחת ולתמיד באחת ההפרעות הגדולות והמוכרות ביותר לשיחות כאלו
שוב שיחת הווידאו מופרעת שוב ושוב על ידי "הדהוד" של הקולות מהרמקולים של אחד המשתתפים? לגוגל יש פיתרון אלגנטי. החברה הודיעה השבוע על עדכון קטן לשירות שיחות הווידאו שלה, Google Meet, שאמור למצוא במהירות את האשמים ולעזור להם ללמוד את הכללים הבסיסיים של השתתפות בשיחות כאלה.
העדכון מסוגל לזהות כאשר קולות השיחה מהרמקול (או האוזניות הלא אטומות) של אחד המשתתפים נקלטים על ידי המיקרופון שלו וגורמים לכפילות ולרעשים בשיחה. אם עד כה המשתתפים עצמם נאלצו לחפש מי מהם גורם להפרעה, האלגוריתם של גוגל יזהה זאת לבד תוך רגע, ויתריע בפני המשתמש הסורר על כך שהוא גורם להדים בשיחה.
"אתה גורם להדהוד", ייכתב בהתראה שתוצג למשתמש מעל נקודה אדומה על כפתור האפשרויות הנוספות, שתשלח אותו לעמוד העזרה שבו מלמדת גוגל את הכללים שאמורים להיות ברורים כיום לכל מי שהשתמש אי פעם בשירותי שיחות: ראשית, מומלץ להשתמש באוזניות ולא ברמקולים, כדי שהמיקרופון לא יקלוט ויהדהד את קולות כל המשתתפים האחרים; שנית, אם בכל זאת חייבים להשתמש ברמקולים, יש להנמיך אותם לעוצמה המינימלית שתאפשר למשתמש לשמוע אך תגרום לכמה שפחות רעש ; ושלישית, רצוי מאוד שכל משתמש ישתיק את עצמו בזמן שהוא לא מדבר.
לדברי החברה, העדכון אמור להגיע לכל המשתמשים העסקיים של Google Meet תוך שבועיים. היא לא פירטה מתי יגיע למשתמשי ג'ימייל פרטיים שמבצעים שיחות דרך השירות. היא כן ציינה כי לשירות שלה כבר יש אלגוריתם עיבוד ובינון קול מתקדם למדי, שאמור למנוע את רובם המוחלט של הרעשים הנגרמים על ידי משתמשים שאינם דואגים לתנאי השתתפות אופטימליים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


