דיגיטל וטק

פייסבוק נכנסת לשוק משקפי השמש: מה מיוחד במוצר החדש?

החברה הכריזה על משקפי שמש "חכמים" – שזה אומר משפיים שמצוידים במצלמות ואפליקציה צמודה כדי שתעלו כל רגע לפייסבוק. המחיר: 300 דולר והפרטיות שלכם
יאיר מור |  1
משקפי השמש של רייבאן ופייסבוק (צילום יחצ)
פייסבוק ו-EssilorLuxottica, הענקית שמאחורי מותג האופנה רייבאן, הכריזו הערב על Ray-Ban Stories, המוצר הראשון במסגרת שיתוף פעולה ביניהן שמיועד ליצור מוצרים שמשלבים טכנולוגיה עם אופנה.
הרשת החברתית הגדולה בעולם קוראת לרייבאן סטוריז "משקפיים חכמים" – שזה אומר שהם מצוידים בזוג מצלמות באבחנה של 5 מגה-פיקסל, רמקולים פתוחים המופנים לאוזן כדי להאזין למוזיקה ולנהל שיחות וחיבור אלחוטי לטלפון באמצעות אפליקציה ייעודית בשם Facebook View.
המשקפיים נשלטים על ידי לחיצות והחלקות על מוט האוזן, או על ידי פקודות קוליות. החברה מציינת שהם מצלמים תמונות סטילס וסרטונים באורך של עד חצי דקה בלבד, וכי בזמן צילום נדלקת נורה שמיועדת לסמן לאנשים בסביבה שהם מצולמים – אך סביר להניח שזה לא ירגיע אף אחד, בדיוק כפי שבעשור הקודם, אף אחד לא התרשם מההבטחות של גוגל שמשקפי ה-Google Glass שלה לא יצלמו אותו ללא ידיעתו והחלו לתקוף אנשים שלבשו אותם בציבור, עד שגוגל נאלצה לבטל את הפרויקט.
האפליקציה הנלווית שומרת את כל החומרים שצולמו באמצעות המשקפיים ומאפשרת ליצור מהם "סטוריז" לשיתוף בפייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ או מסנג'ר – אך פייסבוק מציינת במפורש כי ניתן לשתף מהאפליקציה ישירות לרשתות חברתיות מתחרות כמו טוויטר, טיקטוק וסנאפצ'ט.
מחיר המשקפיים 300 דולר, שהם כ-960 שקל, והם זמינים ברשת ובחנויות נבחרות באוסטרליה, איטליה, אירלנד, ארה"ב, בריטניה, וקנדה. הם מגיעים ב-4 צורות מסגרת ו-5 צבעים, ובסך הכל 20 שילובי עיצוב אפשריים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אף אחד לא רוצה להיות רובוט . (ל"ת)
    תודה. 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור