דיגיטל וטק

ספוטיפיי מכניסה שידרוג משמעותי לאפליקציה, וכך זה יראה

אפליקציית הזרמת האודיו הפופולארית ספוטיפיי הודיעה על שדרוג חדש לאפליקצייה שלה שייכנס בקרוב בנספר מדינות, ביניהן ישראל, ויאפשר שידרוג משמעותי לפלייליסט 
מערכת ice |  3
ספוטיפיי (צילום אילוסטרציה)
אם אתם נמנים בין אלו שאוהבים להרכיב את רשימת ההשמעה באופן עצמאי, אתם בטח כבר יודעים: יש פלייליסטים שנבנים כמעט מעצמם, השירים מתחברים והסגנון אחיד. עם זאת, לא תמיד זה המקרה, ולעיתים קשה למצוא את השירים שמתאימים בדיוק לטון, למצב הרוח או שצריך פשוט להרחיב אופקים מוזיקליים עם שירים ואמנים חדשים.
אפליקציית הזרמת המוזיקה הפופולארית ספוטיפיי הודיעה כי תשיק את Enhance, פיצ'ר חדש שיהיה זמין בקרוב עבור משתמשי הפרימיום המאפשר להוסיף לרשימות ההשמעה שירים ואמנים בהתאמה אישית. הפיצ'ר החדש מתאים במיוחד עבור משתמשים הזקוקים לרעיונות והשראה לשדרוג הפלייליסטים. Enhance יודע להמליץ על שירים ואמנים תוך התבססות על היסטוריית ההאזנות וההעדפות האישיות, ומעוצב כך שלמשתמש עדיין יש שליטה מלאה בתכנים.
מה זה אומר מבחינת השימוש? כדי להפעיל או לכבות את ההמלצות - ניתן ללחוץ על כפתור ׳Enhance׳ בחלק העליון של כל פלייליסט. לאחר ההפעלה יתווספו לפלייליסט המלצות לשירים חדשים. המלצה חדשה תופיע כל שני שירים, ועד 30 המלצות לפלייליסט. אם אהבתם את השיר שהוצע לכם, ניתן ללחוץ על מקש ה-"+" ליד השיר על מנת להוסיפו לפלייליסט באופן קבוע. השירים שבחרתם לבד לפלייליסט שלכם לעולם לא יוחלפו תחת השירים שנבחרו דרך הפיצ'ר וכמו כן ניתן לכבות את הפיצ׳ר בכל שלב.
במהלך החודש הקרוב, Enhance תצא לכל משתמשי הפרימיום בשווקים נבחרים, ובהם גם בישראל, והעדכון יהיה זמין למכשירי Android ו-iOS.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קיים כבר ביוטיוב מיוזיק
    משה 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המאפיין הזה קיים כבר ביוטיוב מיוזיק. צפוי שספוטיפיי ירצו אותו גם
    סגור
  • 2.
    מה שהם לא מספרים לכם...
    נתיב 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שהם לא מספרים לכם שהם ימליצו לכם רק על אומנים של הלייבלים הגדולים והאומנים הגדולים המקומים. אני לא שומע מוזיקה בעברית בכלל, ועדין האפליקציה ממליצה לי על אייל גולן, נועה קירל וסטטיק ובן אל. מה לבן 48 ולסטטיק ובן אל וכל הבכניים שהילדים האוהבים. גם פה משלמים שוחד כדי לקדם אומנים שרוצים לייצר אשליה של כאילו הם טובים
    סגור
  • 1.
    זה לא באמת שונה ממה שזה עכשיו (ל"ת)
    מישהו 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור