דיגיטל וטק

וואטסאפ עומדת לחסוך לכם הרבה כאב ראש

החברה עובדת על תכונה שהרבה משתמשים כבר עושים בה שימוש, אבל עד כה נאלצו לעבור לצורך כך לאפליקציות נפרדות ואז לשתף את התוצאה
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום pexels)
וואטסאפ עובדת על אפשרות להפוך את התמונות מגלריית התמונות בטלפון לסטיקרים, כך מדווח אתר WABetaInfo.
כידוע, סטיקרים הם תמונות בצורת ריבוע, שגודל הקובץ שלהן קטן יותר משל תמונות רגילות אך בחלון השיחה של האפליקציה הן מוצגות בענק, כך שלא צריך להגדיל אותן. עד כה, ניתן היה לשלוח סטיקרים מתוך חבילות קיימות שנוצרו על ידי מעצבים שהעלו אותן למעין חנות – אך בקרוב יוכל כל משתמש וואטסאפ להפוך על תמונה מהטלפון שלו לסטיקר.
כרגע, על פי הדיווח, החברה עובדת על הוספת התכונה לאפליקציה שלה למחשבים, ולא ברור עדיין מתי תעבוד על תכונה דומה לטלפון. בכל מקרה, גם במחשבים התכונה עדיין אינה מופעלת, אלא רק קיימת בקוד ואינה נגישה למשתמשים. הפעלת התכונה צפויה לקרות בגרסא עתידית – ניתן לנחש שבטווח של השבועות הקרובים, או לכל היותר כמה חודשים בודדים.
לאחר הפעלת התכונה, בעת שיתוף תמונה, יופיע מתחת לתצוגה המקדימה שלה כפתור חדש של סטיקר (מדבקה), שלחיצה עליו תאפשר להמיר את התמונה לפורמט הקטן שזוכה להיות מוצג בגדול בממשק השיחה.
עד כה, יצירת סטיקרים מהתמונות האישיות דרשה התקנה של אפליקציות צד שלישי, מעבר אליהן בכל פעם שרוצים ליצור סטיקר ואז שיתוף של התוצאה אל תוך וואטסאפ. עתה, נראה שבקרוב הולכת החברה לייתר אלפי אפליקציות שנוצרו במיוחד כדי לאפשר למשתמשים ליצור סטיקרים לשיתוף באפליקציה הפופולארית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה