דיגיטל וטק

סוף סוף: אימוג'י חמסה בדרך אלינו

הסימן הכל כך מוכר בישראל הוכנס סוף סוף לרשימת האייקונים שיהיו זמינים להוספה להודעות מתוך מקלדת האימוג'י המובנית בכל מכשיר. מתי זה יגיע לאפליקציות שלנו?
יאיר מור |  1
חמסה מגיעה לאימוגי (צילום Unicode)
בלי עין הרע: סימן החמסה, המוכר לכל ישראלי, עומד להפוך בקרוב לחלק ממקלדת האימוג'י בכל אפליקציה ומכשיר, כך הודיע איגוד Unicode בשבוע שעבר.
Unicode הוא איגוד ללא מטרות רווח שאחראי על קביעת הסימנים שכל סוג של מחשב חייב לתמוך בהצגתם באופן מובנה, כך שהם יכולים להישלח ולהתקבל על ידי כל משתמש בעולם בלי ספק לגבי העובדה שהצד השני יוכל לראות אותם כראוי. כך, למשל, תווים בעברית יכולים להיות מוצגים גם על מכשירים של ישראלים שעובדים בחו"ל ומשתמשים במכשירים שנקנו שם.
בימים האחרונים, הציג האיגוד את Unicode 14, הגרסה הבאה של רשימת הסמלים שחייבים להיות נתמכים בכל מכשיר, וכחלק מהסימנים החדשים נכללו גם 37 אימוג'י חדשים, שביניהם כפי שהזכרנו החמסה.
אימוג'ים נוספים שנוספו לתקן כוללים נשיכת שפתיים, פנים מצדיעות, ידיים יוצרות צורת לב, טרול, מגלשה, גלגל ים, גבר טרנסג'נדר בהריון, מזרק ואייקון סוללה חלשה.
בין התווים שאינם אימוג'י שנוספו בגרסה החדשה ניתן למנות שפות עתיקות מהודו, קפריסין ואלבניה.
גוגל כבר הודיעה, עוד בשלב התכנון של גרסת ה-Unicode החדשה, שהיא מתכוונת לעדכן את כל השירותים והמכשירים שלה כך שיתמכו באימוג'י החדשים עד סוף 2021 – כלומר בחודשיים וחצי הקרובים. אפליקציות ומערכות הפעלה אחרות – החל מ-iOS ו-Windows ועד פייסבוק, וואטסאפ וטוויטר – צפויים לקבל עדכונים כאלה במהלך 2022.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    בן 09/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרסגנדר בהריון, האימוג'י הבא אישה עם דילדו משתינה נגד הרוח, אין סוף לטירלול...
    סגור