דיגיטל וטק

טיקטוק בטירוף: חוגגת מיליארד משתמשים, כמה זמן נדרש לה?

הפלטפורמה החברתית לשיתוף סרטונים קצרים הגיעה לציון דרך מרשים במיוחד, 5 שנים בלבד אחרי שהושקה בסין ומאז השתלטה על העולם: "היעד הראשון במעלה עבורנו הוא לעורר יצירתיות ולהביא שמחה לאנשים ברחבי העולם. היום אנו חוגגים את היעד הזה ואת הקהילה הגלובלית של טיקטוק"
כפיר אדר |  1
טיקטוק חוגגת מיליארד משתמשים (צילום freepik, pexels)
חמש שנים בלבד אחרי שהושקה, טיקטוק חוגגת מיליארדד משתמשים רשומים. הפטלפורמה שיצאה לדרך ב-2016 בסין והתפשטה לכל העולם במהירות שיא, מגיע לכמות המשתמשים הגדולה בפרק זמן קצר במיוחד שלא היה מוכר אפילו בפלטפורמות גדולות אחרות.
טיקטוק העולמית מסרה לאחר ההגעה לציון הדרך ההיסטורי: "היעד הראשון במעלה עבורנו הוא לעורר יצירתיות ולהביא שמחה לאנשים ברחבי העולם. היום אנו חוגגים את היעד הזה ואת הקהילה הגלובלית של טיקטוק".
"יותר ממיליארד בני אדם מסביב לעולם מגיעים כיום לטיקטוק מדי חודש כדי ללמוד בהנאה, לצחוק או לגלות משהו חדש. אנו גאים להיות בית לקהילה עולמית כה מגוונת של משפחות, עסקים קטנים ויוצרי תוכן, שהופכים לכוכבים האהובים עלינו".
"טיקטוק הפכה זה מכבר לחלק אהוב בחיי היומיום של אנשים ברחבי העולם בגלל היצירתיות והאותנטיות של היוצרים שלנו. הקהילה הגלובלית שלנו יוצאת דופן ביכולת שלה להגיע למיליוני אנשים ולשבור מחיצות של גילים ודורות. החל במוסיקה, אוכל, ביוטי ואופנה ועד אמנות, מטרות חברתיות וכל מה שביניהם - תרבות באמת מככבת בטיקטוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    6963
    דוד בר 898 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דוד
    סגור