דיגיטל וטק

טלגרם חושפת: זה המספר המטורף של 'פליטים' שהגיעו מוואטסאפ

מייסד אפליקציית התקשורת הפרטית פרסם הערב הודעה חגיגית, בה עקץ את המתחרה מבית פייסבוק וגילה כמה משתמשים נרשמו לשירות בזמן התקלה הגדולה
יאיר מור |  5
פאבל דורוב, מנכ"ל טלגרם (צילום unsplash, ויקיפדיה)
לא פחות מ-70 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו ביממה האחרונה לאפליקציית התקשורת טלגרם, כך חשף מייסד ומנכ"ל החברה, פאבל דורוב, בהודעה שפרסם הערב בערוץ הפומבי שלו לפני כשעה.
"אתמול חוותה טלגרם גידול שיא בהרשמת משתמשים ופעילות", הוא כתב. "שיעור הגידול היומי של טלגרם עבר את הרגיל בסדרי גודל, וקיבלנו לשורותינו מעל 70 מיליון 'פליטים' מפלטפורמות אחרות ביום אחד. אני גאה באופן שבו הצוות שלנו התמודד עם הגידול חסר התקדים, מפני שטלגרם המשיכה לעבוד ללא קשיים לרובם המוחלט של משתמשינו", הוא הוסיף, בעקיצה לכיוון מתחרה אחרת – סיגנל, שבה תומכים מייסד וואטסאפ בראיין אקטון וחושף מסמכי NSA אדוארד סנודן, שגם היא קיבלה אתמול גל משתמשים חדשים, אך חוותה בעיות טכניות בעקבות העומס.

"עם זאת, כמה משתמשים באמריקה עשויים היו לחוות מהירויות נמוכות מהרגיל, בעוד מיליוני משתמשים מהיבשת צבאו להירשם לטלגרם בו-זמנית", הודה דורוב כי גם באפליקציה שלו לא הכל עבד מושלם.
לסיום הוא כתב: "אני מבקש מהמשתמשים הקיימים שלנו להגיד שלום לחבריהם שהגיעו זה עתה, לעזור להם 'לפרק את החבילות', וליידע אותם במה שיש לנו להציע להם. ודאו כי הם נשארים בסביבה וראוים מדוע טלגרם מקדימה בשנות אור את התחרות. למשתמשים החדשים ברצוני לומר זאת: ברוכים הבאים לטלגרם, פלטפורמת ההודעות העצמאית הגדולה ביותר. לא נאכזב אתכם כשאחרים יעשו זאת".
70 מיליון משתמשים הם מספר אדיר, הגבוה במעט מכל אוכלוסיית תאילנד – המדינה בעלת האוכלוסייה ה-20 בגודלה בעולם – וגבוה מבריטניה (כ-68 מיליון), צרפת (כ-65 מיליון), איטליה (כ-60 מיליון) ועשרות מדינות נוספות, ביניהן, כמובן, גם ישראל. עם זאת, הודעתו של דורוב ממחישה כי הוא מודע היטב לעובדה הבאה: זו אינה הפעם הראשונה בה חווה טלגרם גל הרשמות מצד משתמשים המגיעים מוואטסאפ – בין אם זה קרה בגלל קריסות קודמות או בגלל תנאי הפרטיות מעוררי הזעם שהוכרזו בינואר האחרון. אך בסופו של דבר, בכל אותן פעמים חזרו רובם המוחלט של אותם משתמשים לוואטסאפ לאחר ימים בודדים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כנסו לאתר WA-GROUPS
    רונן 04/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנסו לאתר WA-GROUPS https://www.wa-groups.co.il/Default.aspx
    סגור
  • 4.
    חפשו בטלגרם "אינדקס קבוצות וערוצים" להתחלה קלה
    אור 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על טלגרם, רמה אחת מעל כולם
    סגור
  • 3.
    עכשיו אני מבין מה זה 70 מיליון.
    bOrderline 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תודה על ההמחשות וההסברים. מה הייתי עושה בלעדיכם.
    סגור
  • 2.
    טלגרם מושלמת, אין שום טענות. (ל"ת)
    רק טלגרם! 10/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    עומס גם בארץ
    מישהו 10/2021/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם פה בארץ הרגשתי את העומסים על השרתים שלהם.
    סגור