דיגיטל וטק

סמסונג משנה את מכשיר הדגל שלה באופן קיצוני

תמונות ראשונות מציגות לכאורה את הסמארטפון הבא בסדרת Galaxy S ומראות שסמסונג מוכנה ללכת רחוק מאוד כדי למכור למשתמשים כמה שיותר מכשירים יקרים
יאיר מור |  3
מכשיר גלקסי עם עט S-Pen (צילום סמסונג)
עט לכל חפץ: סמארטפון הדגל הבא של סמסונג, Galaxy S22 Ultra, יגיע עם עט ה-S-Note, שעד 2020 היה בלעדי לסדרת Galaxy Note היקרה יותר, כך לפי תמונות מודלפות של המכשיר שהגיעו בסוף השבוע לאתר בשם Front Page Tech.
 
בתמונות ניתן לראות את העט נשלף מתוך חריץ בגוף המכשיר, כפי שהיה בסדרת המכשירים הענקיים שהושקה ב-2011 ונחשבה בזמנו למהלך הזוי, אך הפכה ללהיט היסטרי וגררה איתה את השוק כולו להגדלת המסכים שוב ושוב. גם צורת המכשיר נראית יותר כמו מכשירים קודמים בסדרת Note – כל אחד מהצדדים שלו הוא חצי גליל מושלם, מה שאמור להפוך אותו לנוח יותר לאחיזה. כמו כן, בניגוד לדיווחים קודמים, המסך קמור מעט בצדדים, ואינו שטוח לחלוטין.
שינוי מעניין אחר נמצא בגב המכשיר: מערך המצלמות שלו כבר אינו נמצא בתוך בליטה מלבנית שחורה. במקום זאת, כל אחת מחמשת חיישני הצילום הוא חור נפרד בגב המכשיר – עיצוב שמזכיר את זה של Velvet, המכשיר הסלולרי האחרון שהשיקה LG לפני פרישתה משוק הסלולר בתחילת השנה. לפי המדליף, החיישנים כוללים 108 מגה-פיקסל ראשי, 12 מגה-פיקסל רחב, 10 מגה-פיקסל טלפוטו עם זום 3x ו-10 מגה-פיקסל טלפוטו עם עדשת פריסקופ לזום של 10x.
מהפרטים הידועים כרגע לא ברור האם המכשיר יגיע יחד עם העט, כפי שהיה נהוג בסדרת Note, או שהוא יגיע בלעדיו, והרוכשים יצטרכו לרכוש את העט בנפרד ולשלם על כך תוספת למחיר. בכל אופן, מדובר בשיפור לעומת המכשיר הקודם בסדרה, Galaxy S21 Ultra, שהמסך שלו תמך בעט אך לא היה בו חריץ לאחסון שלו, וכדי לצרף לו עט היה צורך לרכוש לא רק את העט, אלא גם כיסוי ייעודי עבה ומסורבל מאוד כדי לאחסן את העט.
בכל אופן, מדובר בתזכורת לכך שסמסונג החליטה בשנה שעברה לחסל את סדרת מכשירי הדגל הגדולים שלה, Galaxy Note, כדי לגרום ליותר אנשים לרכוש את מכשירי הדגל החדשים שלה – סדרת Galaxy Z המתקפלת, המורכבת מ-Galaxy Z Fold המתקפל לאורכו ו-Galaxy Z Flip המתקפל לרוחבו. עם זאת, לאלו שממש מהססים לרכוש מכשירים מתקפלים, היא מציעה את התכונות של Note במכשיר היקר ביותר שלה שאינו מתקפל – Galaxy S Ultra.
בכל אופן, לפי כל השמועות המכשיר הבא בסדרה יגיע מוקדם למדיף בפברואר 2022, בניגוד לחלון ההשקה של השנים הקודמות שנע לרוב בין מרץ לאפריל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבה לא מקצועית ולא ממש מחדשת (ל"ת)
    חנוך 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תוספת לתגובה הקודמת
    חסיד סמסונג לשעבר 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמסונג הפכו למאוסים עלי, זה החל בקימור המסכים שלהם שגרנו לי להוציא אלפי שקלים על שבר של המסכים, ממשיך עם הפסקת הנוט, וכן המחירים השערוריתים שהחלו לדרוש. יש עוד אבל לא ארחיב. מי שיש לו סמסונג מבין ויודע
    סגור
  • 1.
    נמאס מסמסונג והשטויות שלהם
    חסיד סמסונג 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמסונג הפכו ליקרים כמו אפל המגעילים. אני תמיד נשארתי עם סמסונג בגלל הנוט ובגלל המחיר השפוי יחסי למכשירי פרימיום. אבל יש גבול לכל דבר. אני עובר לחברה אחרת ומקווה ששאר לקוחות סמסונג יפנימו את זה ועשו כמוני. אגב כל המכשירים אצלי בבית סמסונג. אבל לא עוד. זהו נמאסו עלי.
    סגור