דיגיטל וטק

מתקפלים במחיר: מכשירי סמסונג החדשים זולים משמעותית מקודמיהם

החברה השיקה טלפונים מתקפלים חדשים, עם מסכים מתקדמים יותר, תמיכה בעט של החברה ותגי מחיר נמוכים בעשרות אחוזים מקודמיהם. "זה המיינסטרים החדש", הכריזה החברה - וחשפה פרסומת שהיא בעצם קליפ של BTS
יאיר מור | 
סמארטפון מתקפל Galaxy Z Fold3 (צילום סמסונג)
סמסונג הכריזה הערב על זוג מכשירים חדשים בסדרת המתקפלים שלה, Galaxy Z, והבשורה העיקרית היא שכמעין "פיצוי" על כך שהיא ביטלה את סדרת הדגל האחרת שלה, Galaxy Note, התכונות שלה עוברות עתה למכשירים המתקפלים, והמחיר שלהם ירד משמעותית כדי להביא אותם קרוב יותר לרמת המחיר של מכשירי דגל רגילים. החברה טוענת שכל זה הוא ניסיון להוכיח שמכשירים מתקפלים אינם רק מכשירי יוקרה, אלא "המיינסטרים החדש".
מכשיר הדגל הוא Galaxy Z Fold3, שנפתח על ציר אנכי כמו ספר. לעומת קודמיו, הוא מעט צר יותר, והמסך הקדמי שלו שופר ל-Dynamic AMOLED 2X בעל קצב ריענון של 120 הרץ, בדומה למסך הפנימי. גדלי המסכים: 6.2 אינץ' לחיצוני ו-7.6 אינץ' לפנימי. כמו כן, בהירות המסך שופרה, והמצלמה הקדמית מוסתרת עתה כאשר היא לא עובדת מאחורי מסך זעיר שאמור להשתלב באופן חלק במסך הפנימי הענק כך שהמכשיר נראה כמו טאבלט חסר שוליים. רק כאשר מפעילים מצלמה או שיחת וידאו שכבת התצוגה שמאחוריה מסתתרת המצלמה נכבית כדי לאפשר לה לצלם את המשתמש דרך המסך.
המכשיר החדש מגיע עם ממשק משופר, שכולל אפשרות לפיצול המסך בין שתיים או שלוש אפליקציות, פתיחה קלה יותר של מספר אפליקציות במקביל ו"סרגל משימות" כמו ב-Windows, שמאפשר לנעוץ אפליקציות מועדפות לפתיחה מהירה. כמו כן, הוא תומך בעט המגע של סמסונג, ששופר עם ראש גמיש ורגיש יותר.

מערך הצילום האחורי כולל חיישן רגיל וחיישן רחב של 12 מגה-פיקסל כל אחד וחיישן זום של 10 מגה-פיקסל. המצלמה הקדמית כוללת חיישן 10 מגה-פיקסל.
Galaxy Z Fold3 יגיע עם זיכרון עבודה בנפח 12 גיגה בייט ואחסון פנימי בנפח 256 או 512 גיגה-בייט. בחו"ל הוא יימכר החל מ-27 באוגוסט במחיר של 1,799 דולר (כ-5,800 שקל), ולישראל הוא יגיע מייד אחרי ראש השנה (כלומר בספטמבר) במחיר של 6,350 או 6,700 שקל לשני נפחי הזיכרון, בהתאמה. מדובר במחיר נמוך ביותר מ-20% משני הדורות הקודמים בסדרה, שכל אחד מהם הושק כאן במחיר רשמי של 7,999 שקל.
המכשיר השני עליו הכריזה סמסונג הוא Galaxy Z Flip3, המתקפל סביב ציר אופקי, כך שבמצב סגור הוא בצורת ריבוע, המזכיר מראת איפור. המכשיר הזה זכה למסך חיצוני גדול יותר של 1.9 אינץ', שמאפשר קריאת הודעות וביצוע שיחות וידאו או צילום, ומסך פנימי בגודל 6.7 אינץ', שניהם מסוג Dynamic AMOLED 2X.
מערך הצילום שלו כולל שתי מצלמות חיצוניות (אחוריות), חיישן רגיל וחיישן רחב, כל אחד מהם ברזולוציה של 12 מגה-פיקסל, והמצלמה הפנימית (הקדמית) ברזולוציה של 10 מגה-פיקסל. חוץ מזה, הוא גם מככב בפרסומת שהיא קליפ של להקת הבנים הקוריאנית BTS:

המכשיר הזה יימכר גם הוא בחו"ל מה-27 בחודש, במחיר התחלתי של 999 דולר, ויגיע לישראל אחרי ראש השנה במחיר של 3,750 שקל לגרסת 8 גיגה-בייט זיכרון ו-256 גיגה-בייט אחסון. זהו מחיר נמוך ב-33% מהדור הקודם (Galaxy Z Flip), שהושק כאן ב-5,600 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה