דיגיטל וטק

זה הסרט שלא מפסיק לנצח את כולם כבר 20 שנה

סוף השבוע הזה היה תחילתה של שנה חדשה, אבל מלבד 2022 וכדורגל מה שעניין את כולם השבת היה דווקא סרט מלפני 20 שנה | החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
סינמה סיטי ראשל"צ (צילום סיון פרג')
"New Year’s Day", או בתרגום חופשי "יום השנה החדשה", היא החיפוש הפופולארי בישראל השבת – וכנראה גם ברובן המוחלט של מדינות העולם. זאת בעקבות "דודל" מונפש שהוצג באתר ואפליקציית גוגל כמעט בכל העולם, מלבד כעשר מדינות (שכללו את איחוד האמירויות, איראן, גינאה, דרום סודן, חוף השנהב, ירדן, ליבריה, מאוריטניה, סהרה המערבית, סודן ותימן), הציג את מספר השנה הגרגוריאנית החדשה ו"סוכריית קונפטי" ולחיצה עליו הפנתה את הגולשים לחיפוש המדובר. מספר השנה החדשה, 2022, היה המקום השני בחיפושים החמים.
 
כבכל סופ"ש, כדורגל כיכב בטבלה, כאשר בית"ר ירושלים, שיצאה בתיקו 0:0 מול מכבי נתניה, במקום השלישי; המשחק של ארסנל מול מנצ'סטר סיטי במקום השביעי; וארסנל עצמה במקום התשיעי.
במקום הרביעי "הארי פוטר: החזרה להוגוורטס", ספיישל האיחוד של כוכבי סרטי "הארי פוטר", ששודר לכבוד חגיגות ה-20 להשקת הסרט הראשון בסדרה.
דניאל ליטמן, שהתארס לבת זוגו לאחר 4 שנות זוגיות, נמצא במקום החמישי.
שרת הפנים, איילת שקד, התראיינה בסוף השבוע לרגל חצי שנה לממשלה שהקים שותפה, נפתלי בנט, והגיעה למקום השישי.
סגן שר החוץ, עידן רול, שתועד בסוף השבוע במסיבת סילבסטר המונית ללא מסכה ועורר סערה, הגיע למקום השמיני.
ובמקום העשירי הסדרה הפופולארית "קוברה קאי", שעונתה הרביעית הסתיימה בסוף השבוע בסוף מותח במיוחד שהשאיר את המעריצים בציפורניים כסוסות לקראת העונה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה