דיגיטל וטק

וואטסאפ בשינוי ענק שיהפוך את ההודעות הקוליות לנוחות מתמיד

משתמשים מסוימים באפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם החלו לקבל גישה לאפשרות חדשה שהופכת את השימוש בהודעות קוליות לקל ופשוט מאי פעם
יאיר מור |  2
וואטסאפ (צילום unsplash)
וואטסאפ החלה אמש (שלישי) לפתוח למשתמשים מסוימים את האפשרות ליהנות מהאזנה להודעות קוליות בכל חלקי האפליקציה, כך מדווח אתר WABetaInfo.
 
האפשרות החדשה, שעליה דיווחנו לראשונה לפני כשלושה חודשים, מציגה ממשק נגן קול ש"נעוץ" בראש המסך ברגע שלוחצים על כפתור הנגינה של הודעה קולית. ה"נעיצה" של הנגן מאפשרת להקשיב להודעה גם כאשר לוחצים על כפתור החזרה להצגת רשימת השיחות, וגם כאשר עוברים לקרוא הודעות כתובות בשיחות אחרות. הנגן כולל הצגה של אחוז ההודעה שכבר הושמעה, אפשרות להשהות את השמעת ההודעה ולהמשיך אותה, או לסגור את הנגן אם רוצים על ידי לחיצה על כפתור ה-X.
אפליקציות מתחרות לוואטסאפ, כמו טלגרם, כוללות ממשקים כאלה כבר זמן רב, כך שמדובר בהדבקת פערים מתבקשת מאוד מצד אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם.
האתר מציין כי לעת עתה האפשרות נפתחה עבור משתמשי גרסת הבטא של וואטסאפ במכשירי אייפון, בגרסה הרגילה או בגרסה העסקית כאחת. יש להניח כי בימים הקרובים יגיע השינוי המשמעותי גם למשתמשי הבטא במכשירי אנדרואיד, ותוך מספר שבועות עד חודשים לכל המשתמשים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ?????
    גולן 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסבר עם עברית חסרה .מקווה שמי שכתב את ההסבר הבין מה כתב .
    סגור
  • 1.
    מדוע אין לבחור צבע לפונטים אלא רק שחור???? (ל"ת)
    נמאס 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור