דיגיטל וטק

אתר גלובס קרס משעות הבוקר, מה הסיבה לכך?

אתר העיתון הכלכלי גלובס לא זמין משעות הבוקר המוקדמות, ובאתר עלו על כך שיש תקלה רק לקראת 8 בבוקר ועדכנו את הגולשים אך לא פירטו מה הסיבה לתקלה
מערכת ice |  1
גלובס (צילום Magma Images)
אתר האינטרנט של עיתון גלובס, לא ניתן לגלישה כבר משעות הבוקר המוקדמות. כאשר מי שנכנס לאתר מקבל הודעת שגיאה: "An error occurred while processing your request.Reference #97.86641102.1643178241.7519f08".
בגלובס עלו על התקלה לקראת השעה 8 בבוקר בלבד, ופרסמו בחשבון הטוויטר שלהם: "בוקר טוב. יש לנו תקלה באתר. אנחנו עושים מאמץ לתקן אותה בהקדם. תודה". בגלובס לא פירטו מה הסיבה לתקלה.
בחודשים האחרונים חווים כמה אתרי אינטרנט נפילה בעקבות קריסה בינלאומית באחת החברות החשובות ביותר לתשתית הרשת העולמית. המקרה של גלובס אינו כזה, אך בתקופה האחרונה אתר דה מרקר חווה נפילה בנובמבר האחרון, בפעם השנייה בתקופה קצרה.
 
בין האתרים שנפלו בחו"ל ניתן למנות את גוגל (הגרסה הישראלית דווקא זמינה כרגיל) ושירותי הבית החכם שלה, Nest; אפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ספוטיפיי; הרשתות החברתיות סנאפצ'ט ודיסקורד; חברת ציוד הכושר החכם פיטביט; אתר חדשות הכלכלה פורבס; ענקיות הקמעונאות טארגט, הום דיפו ו-Lowe’s; אתר הקמת החנויות Etsy; המשחקים פוקימון גו, רוקטליג ואייפקס לג'נד; ועוד רבים.
בישראל ניתן למנות את אתרי קבוצת "הארץ", הכוללים גם את דה מרקר. כמו בכל נפילה, נראים דיווחים גם על נפילת אתרים שלפי בדיקת ice ממשיכים להיות זמינים כרגיל, כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ואמזון. רוב האתרים שנפלו חזרו לאוויר תוך חצי שעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייס בואו תלמדו משהו על עיתונות
    עיתונאי 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשבכותרת מופיעה שאלה, הקוראים מצפים שבגוף הכתבה תופיע התשובה. אם הכותרת שלכם היא - ״אתר גלובס קרס, מה הסיבה לכך?״ אבל בגוף הכתבה אתם לא מפרטים את הסיבה אז אתם סתם גונבי דעת שמעצבנים את הקוראים שלכם. אני מקווה שעזרתי...
    סגור