דיגיטל וטק

אינסטגרם בהיסטריה: השינוי הקיצוני שהגיע לאפליקציה

הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם הוציאה עדכון חשוב שמאפשר לראשונה לשלוט על כל התכנים שהעליתם בקלות
יאיר מור | 
אינסטגרם (צילום unsplash)
עדכון לאפליקציית אינסטגרם ששוחרר בשעות האחרונות מביא אליה את אחד השינויים החשובים ביותר בהיסטוריה של הרשת החברתית: היכולת לצפות ולשלוט ממקום אחד על כל הפעולות שביצע המשתמש באפליקציה.
לכבוד יום האינטרנט הבטוח, הודיעה אינסטגרם אמש (שלישי) על השקת אגף חדש בתפריט האפשרויות של האפליקציה: "הפעילות שלך" ("Your activity"). מדובר על מעין מרכז שליטה לכל מה שהמשתמש עשה אי פעם באפליקציה: התמונות והסרטונים שהעלה לפיד, לסטוריז ולרילז; הלייקים והתגובות שלו לאחרים; ואפילו סטיקרים ששלח בתגובות לסטוריז של אחרים.
 
הריכוז של כל הפעילות במקום אחד נועד, כמובן, לאפשר גם שליטה עליה: אפשר לסמן פוסטים, סטוריז, רילז, תגובות, סטיקרים וכו', ולבצע מחיקה המונית של תכנים מכל הסוגים הללו, במקום לעבור עליהם ולמחוק כל אחד בנפרד. זהו שינוי חשוב מאוד עבור המשתמשים, שכן הוא משפר משמעותית את תהליך ה"העלמה" של תכנים שהם עשויים להתחרט על יצירתם.
בנוסף, כולל התפריט החדש כלים נוספים לשליטה על החשבון, כמו צפייה בהיסטוריית החיפושים של המשתמש, קישורים שעליהם לחץ, שמות משתמש ששינה, כמות הזמן שבזבז בילה באפליקציה וכדומה. אפשר אפילו לצפות בתכנים שכבר נמחקו ולהתחרט על המחיקה שלהם. אפשר למיין או לסנן תכנים לפי תאריכים, כדי למצוא ביתר קלות טווח מסוים של זמן שבמהלכו אולי היה המשתמש במצב רוח קצת קרבי מדי והעלה תכנים שאולי עדיף להסיר.
כאמור, כל השינויים הללו הם חלק מ"הפעילות שלך", שנוסף לאינסטגרם בעדכון שזמין כעת בחנויות האפליקציות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה