דיגיטל וטק

זום מתרחבת: זה הפרויקט החדש שלה

ענקית שיחות הווידאו ממשיכה להתרחב עם שירותים שרלוונטיים לעידן הפוסט-קורונה, כאשר העובדים חוזרים למשרדים וזום היא כבר לא הדרך המרכזית לתקשר
יאיר מור | 
אריק יואן מנכ"ל זום (צילום זום, freepik, Pixabay)
זום, שנסקה בתקופת הסגרים והבידודים של שיא הקורונה, ומאז נמצאת בדעיכה שהורידה את המניה שלה ביותר ממחצית מהשיא, ממשיכה לנסות להיות רלוונטית גל לעידן שאחרי החזרה לשגרה. היום (שלישי) היא מכריזה על שיתוף פעולה עם אחת מחברות התקשורת הגדולות בעולם, ספקית התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום (DT), להשקת Zoom X – שירות שמאחד את התקשורת הטלפונית והווידאופונית בארגונים בחבילה אחת.
 
השירות החדש הוא חיזוק של שותפות שעליה הכריזו החברות כבר ב-2020, וכרגע הוא זמין בגרמניה בלבד – אך כמו כל שירות חדש שמשיקה חברה בינלאומית כמו זום, מתבקש להניח שבעתיד הלא רחוק הוא יגיע לעולם כולו, כולל לישראל. החברה אף רמזה לכך בהודעה, כאשר מצד אחד אמרה שהשירות "מותאם במיוחד לעסקים, ארגונים וגופי ממשל בשוק הגרמני", ומצד שני הוסיפה כי הוא "לוקח בחשבון את הצרכים הייחודיים של מדינות ואזורים שונים ומהווה צעד חשוב בתמיכה בצרכים של הלקוחות הגלובליים של החברה".
לדברי זום, Zoom X ייתר את הצורך של ארגונים לתחזק בנפרד מרכזת טלפון וחשבון זום (או אחת מהמתחרות שלה, כמו מיקרוסופט Teams או סיסקו Webex) ארגוני, כך שכל התקשורת הארגונית תנוהל ממקום מרכזי ובתשלום אחוד. בנוסף – וכאן מדובר על בשורה של ממש – פגישות עסקיות יוכלו לשלב משתתפים שמתחברים מתוכנת זום עם משתתפים שמתחברים מטלפון רגיל, כך שכל אחד ישתתף בדרך הנוחה לו ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה