דיגיטל וטק

וואטסאפ בהודעה נסתרת למשתמשים - אבל למה בג'יבריש?

עמוד חדש שנמצא במעמקי גרסת ניסוי חדשה של אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם, מעלה יותר שאלות מתשובות לגבי מה שהוא מיועד לעשות
יאיר מור |  2
וואטסאפ (צילום unsplash)
עדכון נוסף נמצא בדרך לוואטסאפ – אלא שבאופן לא אופייני, למרות שלא מדובר בעדכון חשוב, הצליחה וואטסאפ להפוך אותו למעורר סקרנות רבה לא פחות רק בגלל הצורה שבה היא עובדת עליו.
 
לפי אתר WABetaInfo, שמצא את הרמזים הראשונים לעדכון בסוף השבוע בגרסת בטא חדשה של האפליקציה לאנדרואיד, החברה שבבעלות מטא (פייסבוק לשעבר) עובדת על הוספת מסך הסבר לתכונת ההודעות הנעלמות שהושקה בחודשים האחרונים באופן הדרגתי עבור משתמשים ברחבי העולם. עם זאת, לא רק שההסבר טרם הושק – הוא טרם נכתב.
במקום זאת, עמוד ההסבר המוסתר מציג כרגע, לא פחות מחמש פעמים, את הטקסט הבא: "Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisching elit.". מדובר בפתיח של קטע טקסט שמשמש כבר מאות (לא המצאנו את זה) שנים כממלא מקום במקום טקסט שטרם נכתב או שמיועד רק להציג מראה כללי של טקסט בלי שמישהוא יצטרך לכתוב טקסט בעל משמעות.
ההופעה הראשונה של הטקסט ממלא המקום בעמוד היא כותרת, השנייה היא כותרת משנה ושלוש האחרון מוצגות לצד צלמיות (אייקונים) שמאפשרות לנחש שהראשונה מיועדת להבהיר שהודעות נעלמות מיועדות לוודא שרק השולח והמקל רואים אותן (אם כי וואטסאפ מדגישה, בעמוד שנמצא באתר שלה, שזה ממש לא המצב, מכיוון שאפשר להעביר את ההודעות הללו כרגיל), שהשנייה תספר למשתמשים שהם יכולים "לשגר ולשכוח" מההודעות הללו, והשלישית תחשוף דווקא את ההיפך – שאם הם דווקא לא רוצים לשכוח מהן, הם יכולים לבחור לשמור אותן אחרי השיגור, וכך לבטל את המחיקה האוטומטית שלהן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש להם הודעות ב-172 שפות
    Barak810 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי מה החלטתם שעדיין לא נכתב. לא הושק ולא חייבים טקסט משמעותי.
    סגור
  • 1.
    חחח
    מבט 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מתכנת משועמם גילה בויקיפדיה את הטקסט הזה והחליט לנסות. אולי כדאי שווטסאפ יתנו גיל מינמום למתכנתים שלהם. (אבל בסופו של דבר כל המתכנתים נשארים ילדים, מנסיון אישי)
    סגור