דיגיטל וטק

אלביט פורצת דרך להגנת הילדים מסכנות הסייבר

הבוקר התקיים האקתון טכנולוגי במעמד רעיית נשיא המדינה, במטרה לבחור רעיון טכנולוגי להגנה על ילדים מפני אלימות, סכנות ופרופילים חשודים ברשתות החברתיות. מיכל הרצוג: "מרגש לראות את החיבור של שימוש בטכנולוגיות לטובת עשייה חברתית"
מערכת ice | 
אלביט (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
הבוקר (רביעי) התקיים האקתון טכנולוגי במעמד רעיית נשיא המדינה, הגב' מיכל הרצוג, ביחד עם ראשי אלביט, המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת 105, המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל להב 433.
מטרת האירוע לבחור רעיון טכנולוגי, המאפשר לילדים ולבני נוער הגולשים ברשת להכיר את הסכנות ברשת, להימנע מפגיעה ולזהות פרופילים חשודים המנסים ליצור איתם קשר. 
 
במתחם הטכנולוגי פועלים 11 צוותים של אלביט העוסקים גם בפתרונות להגברה ולטיוב הדיווח למוקד 105 ולחסימה של תכנים פוגעניים, אשר מתוכם ייבחר הפתרון הישים והמתאים ביותר לסייע בהתמודדות עם אתגרים חשובים אלה.
רעיית נשיא המדינה הגב' הרצוג מכבדת את האירוע בנוכחותה - לנוכח החשיבות הרבה של הנושא והצורך להגביר את המודעות בקרב ילדים, בני נוער והורים לגלישה בטוחה ולסכנות הטמונות ברשת. הגב' הרצוג נועדה עם ראשי אלביט, בכירי המטה הלאומי 105, המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל – להב 433 ושוחחה עם ראשי הצוותים.
הגב' מיכל הרצוג: " במסגרת תפקידי כרעיית הנשיא, אני עוסקת הרבה בנושאים שקשורים לבריאות הנפש, במיוחד אחרי השנתיים האחרונות שחווינו. בבית הנשיא אנחנו פועלים לשינוי השיח ברשתות החברתיות כי מצד אחד הן נהדרות וכולנו נהנים מהטוב שיש להן להציע, עם כמות המידע והנגישות, אך יש להן גם צד פחות יפה, צד אלים, שכולל שיח נוראי ושיימינג שלצערנו הילדים נחשפים אליו.
אני מברכת אתכם על שהתגייסתם, חברה שעוסקת בצד הטכנולוגי – ביטחוני, ובחרתם לקחת נושא חברתי כל כך חשוב. מרגש לראות את החיבור של שימוש בטכנולוגיות שאתם עוסקים בהן לטובת עשייה חברתית. כל הכבוד לכם ובהצלחה".
תומר לוטן, מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, ציין: "אני מברך על השת"פ החשוב עם אלביט מערכות וסמוך ובטוח שהפתרונות הטכנולוגיים הייחודיים ייושמו ויסייעו לנו להתמודד עם האתגרים שאנו נתקלים בהם בהגנה על ילדים ברשת. אנו ממתינים לפיתרון שיבחר היום כדי ליישם אותו להגנה על בני נוער וגולשים ברשת".
ד"ר שלי גורדון, סגן נשיא אלביט למשאבי אנוש – "אלביט היא חברת הייטק ביטחונית עם מחויבות חברתית - ביחד עם שותפי הפעילות שלנו המשרד לביטחון הפנים והמטה הלאומי 105 - אנו נקדם את הפתרון שלנו לפתרון טכנולוגי ישים להגנה על הילדים של כולנו. זהו פרויקט התנדבותי במטרה להביא פתרון יישומי מוכח לאתגר שמטריד משפחות רבות"
המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת 105 מטפל ביותר מ- 1000 אירועי פגיעה בקטינים ברשת בחודש, ומהקמתו ועד היום טיפל בלמעלה מ- 36,000 אירועי פגיעה, תוך מתן מענה הוליסטי ייחודי לכל מגוון האיומים וביניהם עבירות מין, פדופיליה, בריונות, שיימינג, התחזות, סחיטה ועוד.
האירוע התקיים בטרמינל עיצוב בבת ים, בהשתתפות: נשיא אלביט בצלאל מכליס, מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים תומר לוטן, מפקד להב 433 ניצב מוטי לוי, ד"ר שלי גורדון סגן נשיא אלביט למשא"ן, גיל בנש, מנהל החדשנות באלביט, ד"ר נאוה כהן - אביגדור, ראשת האגף האזרחי במטה הלאומי 105, סנ"צ אסף אמיתי מ"מ מ' יחידה 105 ויזם ההייטק זוהר לבקוביץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה