השוק

אלביט בהסכם חדש של 49 מיליון דולר עם ארה"ב

אלביט מערכות ממשיכה בתנופת המכירות של השנה האחרונה וחתמה על הסכם חדש עם צבא ארה"ב במסגרתו תספק מערכות ראיית לילה ב-49 מיליון דולר; מניית אלביט מערכות זינקה ב-30% מתחילת השנה
ניצן כהן | 
בוצי מכליס (צילום ישראל סאן, יחצ)
אין ספק, אלביט מערכות היא אחת החברות המעניינות היום בבורסה של תל אביב. החברה שהיא אחת מספקיות המערכות הביטחוניות המשמעותיות בעולם נמצאת במהלכו של ראלי ש ל30% מתחילת השנה וההישג הזה בולט על רקע התנודתיות בשווקים והעובדה שבסופו של יום כמעט כל המניות בבורסה הניבו תשואה שלילית מתחילת השנה.
הסיבה המרכזית לעליות באלביט מערכות היא העלייה בהשקעה של ממשלות ברחבי העולם בסעיף הביטחון בתקציב שלהן. תוסיפו לזה את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה וקיבלתם מתכון מנצח לביצועים מרשימים של אלביט.
 
היום דיווחה החברה על עסקה חדשה עם צבא ארה"ב במסגרתו תספק מערכות ראיית לילה מתקדמות לצבא הגדול והחזק בעולם בהיקף כספי כולל של 49 מיליון דולר.
מערכת ראיית הלילה הדו-עיניות שמפותחות ומיוצרות על ידי החברה הבת אלביט אמריקה, הן מערכות ראש קלות משקל המספקות יכולת ראיית לילה ברמה גבוהה במגוון סביבות ותנאים באופן המשפר את המודעות המצבית ואת הביצועים של הלוחמים. המערכות הללו כוללת משך חיי בטרייה משופר ושפופרות הגברת אור כוכבים רבות עוצמה, המשפרות את הבהירות ואת תפיסת העומק. 
 
רענן הורוביץ, מנכ"ל אלביט אמריקה: "הזמנה זו עבור מערכות נוספות לראיית לילה דו-עיניות מראה שאלביט מערכות אמריקה היא שותף מועדף על ידי חיל הנחתים של ארה"ב. אנו גאים על כך שהנחתים מצוידים בפתרונות ראיית הלילה שלנו ואנו מחויבים להמשיך לספק ללוחמים שלנו את הטכנולוגיה הטובה ביותר שאנו מסוגלים להציע".  
אלביט נחשבת למובילה בתחום מערכות ראיית הלילה ללוחם עם מרכזי פיתוח וייצור של טכנולוגיות ראיית לילה חדשניות בחברות הבת בשדרות, בעיר אולם שבגרמניה ובמדינת ווירג'יניה שבארה"ב . החברה מספקת מערכות ראייה לילה לשורה של צבאות ברחבי העולם בהם צה"ל, צבא ארה"ב, צבא גרמניה, צבא בריטניה, הצבא ההולנדי ואחרים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה