דיגיטל וטק

טיקטוק עם פיצ'ר חדש וחסר תקדים בזירת הרשתות החברתיות

הרשת החברתית הודיעה כי היא מתחילה לגלגל בחודשים הקרובים פיצ'ר חדש שיאפשר לחברי פלטפורמת התוכן והבידור לתת ליוצרים קרדיט וייצוג עבור היצירות שלהם בטיקטוק: "חשוב לנו לראות שתרבות הקרדיט מתגבשת על פני הנוף הדיגיטלי"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay ,freepik)
טיקטוק מתחילה לגלגל בחודשים הקרובים פיצ'ר חדש שיאפשר לחברי פלטפורמת התוכן והבידור לתת ליוצרים קרדיט וייצוג עבור היצירות שלהם בטיקטוק. כלי הקרדיט החדש יאפשר לחברי הפלטפורמה לצטט באופן ישיר את ההשראה שלהם ולהעניק קרדיט ליוצרים באמצעות תיוג הסרטון המקורי או הסאונד המקורי בתוך הסרטון שלהם.
משתמשי טיקטוק יקבלו בזמן הקרוב הודעות עם הנחיות לאופן תיוג הקרדיט ולחשיבות במתן קרדיט ליוצרי תוכן למען קידום אומנות ויצירה בפלטפורמה.
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "חשוב לנו לראות שתרבות הקרדיט מתגבשת על פני הנוף הדיגיטלי, וכך ניתן יהיה לתמוך ביוצרים המיוצגים בחוסר, שיקבלו קרדיט כראוי על עבודתם. אנחנו נרגשים לראות כיצד כלי הקרדיט יסייע ליוצרים ליצור תכנים חדשים ומקוריים".
פורטל היוצרים של טיקטוק יכלול סקירה כללית על שיטות העבודה המומלצות ליוצרים ועל האופן בו ניתן למצוא יוצרי תוכן שהתחילו טרנדים מסוימים על מנת לתת להם קרדיט.
אז איך עושים את זה? עקבו אחר השלבים הבאים:
1. צור או ערוך סרטון טיקטוק.
2. בדף הפרסום, לחץ על הסמל "סרטון" החדש.
3. ברגע שתגיעו לדף תגית הסרטון, תוכלו לבחור סרטון שאהבתם, להוסיף אותו למועדפים, לפרסם או להשתמש בסאונד שלו.
4. לאחר הבחירה, תגית הסרטון תתווסף כאזכור בכיתוב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה