שיווק ופרסום

כוכבי הטיקטוק הבולטים של ישראל מככבים בקמפיין חדש

יסמין עומרי, שני שמואלוב, האחיות ליה ועלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב יככבו בקמפיין חדש לסדרת חטיפים מלוחים חדשה של שסטוביץ
מערכת ice | 
יסמין עומרי (צילום אסף לוי)

מספר כוכבי טיקטוק מובילים, בקמפיין חדש לסדרת חטיפים מלוחים חדשה של שסטוביץ: "פוף קראנץ'". במסגרת הקמפיין, שעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים, הופק קליפ המשלב את יצירתו המפורסמת של באך עם ה"רעש", "הביסים" של החטיף החדש. הפרסומת שמאחוריה עומד משרד השיווק ציבלין טווינס תופץ בעיקר בערוצי הדיגיטל והרשתות החברתיות.

לדברי קרין שהין מנהלת השיווק של המותג: "הקמפיין פונה לקהל יעד צעיר הגולש ברשתות החברתיות (טיקטוק, יוטיוב, אינסטגרם וכו') שיפגוש סרטונים יוצאי דופן המחברים את עולמות המוסיקה".
 



כאמור, צפויים לככב בקמפיין מספר כוכבי טיקטוק מובילים. יסמין עומרי בת ה-20, היא אושיית רשת מובילה בארץ, חשבונה הפעיל בטיקטוק, מונה כ-350 אלף עוקבים. שני שמואלוב, בת 21, אושיית טיקטוק ושחקנית, מתחזקת חשבון של K333 עוקבים. התאומות עלמה וליה ציון, חברות להקת פורמולה, שחקניות ומככבות גם הן ברשת.

 



הטיקטוקר ארתור אדליין שמוכר בזכות הסרטונים שלו שגרפו מיליוני צפיות, מתחזק חשבון טיק טוק בעל 9 מיליון עוקבים וניב חביב, בוגר הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, משחק בימים אלה בתפקיד ראשי בהצגה "מצדה 1942" בתיאטרון הלאומי הבימה,  לצד היותו מוזיקאי.  

 



את החטיף החדש משיקה ומשווקת חברת שסטוביץ', ששמה מוכר מתחקירים וכתבות שונות הנוגעים בשוק המונופולסטי ויוקר המחייה. בארגון לובי 99, הפועל כ"לוביסט ציבורי" בכנסת, מסבירים כי רבים ממוצרי הצריכה הבסיסיים שאנחנו קונים בסופר או ברשתות הפארם מיובאים על ידי אחד משני היבואנים המונופוליסטים - שסטוביץ ודיפלומט, בהסכמי ייבוא בלעדיים, כאשר אף חברה אחרת לא יכולה לרכוש אותם מהיצרן בחו"ל, לייבא ולמכור בארץ. התוצאה לדברי הארגון היא פערי מחירים עצומים בין ישראל למדינות מפותחות אחרות בשלל מוצרים. לדוגמה כ-50% יותר על משחות שיניים, כ-70% יותר על דיאודורנטים, וכמעט 200% תוספת על סכיני גילוח, ועוד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה