דיגיטל וטק

סטארט-אפ ישראלי גייס 6 מיליון דולר: "פתרון לבעיה בוערת"

סטארט-אפ ישראלי המפתח פתרון לגלישה מאובטחת, גייס למעלה מיליון שקלים בסבב ה-Seed: "גישה חדשה, שמגדירה את אבטחת הגלישה והשימוש באפליקציות הרשת"
מערכת ice | 
מייסדי רדאקסס (צילום עומר הכהן)
הסטארט-אפ הישראלי Red Access הממפתח פתרון לגלישה מאובטחת, השלים סבב גיוס סיד (Seed) של שישה מיליון דולר. את הגיוס הובילו הקרנות Elron Ventures ו-Ten Eleven.
גישת הדור הבא של Red Access מספקת אבטחה באופן מקיף לכל דפדפן, אפליקציה ומכשיר, וזאת עם חוויית משתמש שקופה, ללא התקנות על עמדות הקצה, ועם ממשק ניהול יעיל בתצורת SaaS. פלטפורמת Red Access, שכבר החלה להיפרס וזמינה כעת לשימוש מסחרי, מספקת הגנה מתקדמת מפני איומי הסייבר המודרניים, ומשאירה את המשתמשים עם ממשקי העבודה אליהם רגילים.
 
"הצלחנו לייצר פתרון חיוני לבעיה בוערת שארגוני האנטרפרייז מתמודדים איתה כיום – תקיפות ברמת הWeb, המתרבות במהירות עצומה, ומגיעות דרך פלטפורמות שונות". אומר מנכ"ל החברה דור צבי, "אנחנו סוגרים את הפער באמצעות גישה חדשה, שמגדירה את אבטחת הגלישה והשימוש באפליקציות הרשת: גישת ה-Session המאובטח".
 
בחברה מסבירים כי המעבר המואץ לעבודה מרוחקת והיברידית, מביאה איתה סיכונים חדשים המאיימים על העמדות המרוחקות. לדבריהם, פתרון ה"- "Secure Web Session שהם מציגים, פועל על כל דפדפן כשהוא משלב בין השאר: בדיקות בענן וביחידות הקצה, אפיון שאינו נשען על מערכות הגנה נוספות, וניהול בקליק. בכך, מאפשר הממשק, בקרה וכיסוי מלא מפני תקיפות דפדפנים, קבצים, זהויות ומידע, הכוללות את האיומים המודרניים בניהם פישינג, תקיפות כופרה ואיומים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה