דיגיטל וטק

טיקטוק מתחילה לגבות כסף על צפייה בשידורים חיים

החל מהיום יכולים יוצרים בטיקטוק לגבות מהמנויים כסף על היכולת לקבל גישה מלאה לשידורים החיים שלהם, כולל הופעה בולטת יותר, אימוג'ים בלעדיים וצ'טים פרטיים עם היוצרים
יאיר מור | 
איך לעשות כסף מהטיקטוק שלכם? (צילום unsplash, pixabay)
טיקטוק, הרשת החברתית הפופולארית ביותר בקרב בני נוער והאפליקציה עם מספר ההורדות הגדול ביותר בחנויות האפליקציות ב-2021, משיקה היום את מה שהיא קוראת לו "מנוי LIVE" – אפשרות לשלם דמי מנוי חודשיים לטיקטוקרים תמורת גישה מלאה לשידורים החיים שלהם, הכוללת יכולות מיוחדות שלא זמינות למי שאינו משלם. מחיר המנוי נכון לרגע זה 6 דולר לחודש לכל יוצר, כאשר היוצר מקבל רק 50% מההכנסות, ו-50% הנותרים הולכים לבייטדאנס.
 
בין התמורות שיקבלו מנויים משלמים ניתן למנות הצגה של שמם במקום ובצורה בולטים יותר ברשימת הצופים, אפשרות להשתמש באימוג'י בלעדיים ומותאמים לערוץ שאינם זמינים למי שאינו משלם, כמו גם אפשרות להשתתף בצ'טים סגורים עם היוצרים – שידורים שבהם הצופים המשלמים יכולים לשאול שאלות ולתקשר ישירות עם היוצר בזמן אמת.
 
@tiktoklive_creator Welcome to LIVE subscription - connect with your community on a whole new level! #LIVESubs #TikTokLIVE ♬ original sound - TikTok LIVE Creator
השירות החדש זמין החל מהיום, כאשר לעת עתה רק יוצרים שהוזמנו על ידי החברה להשתתף בתוכנית יוכלו לגבות תשלום. עם זאת, בחודשים הקרובים מתכננת החברה להרחיב את השירות עד שיהיה זמין לכל היוצרים בפלטפורמה, בתנאי שהם בני 18 לפחות, בעלי 1,000 עוקבים ומעלה. גם המנויים צריכים להיות בני 18 כדי לקבל גישה לתשלום על שירותים באפליקציה.
"התוכן שנמצא בשידורים החיים מאפשר ליוצרים לעורר השראה, לבדר ולהתחבר לקהילות שלהם בזמן אמת", אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. "אנחנו אוהבים לחזק את הקשר בין הקהילה הגלובלית ליוצרים, ובוחנים כל הזמן דרכים חדשות לתגמל יוצרים על היצירתיות שלהם בפלטפורמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה