דיגיטל וטק

נערות מוכרות את עצמן בטיקטוק? מתמונות עירום ועד סרטונים

אם בעבר הפלטפורמה שימשה לסרטונים קלילים ומצחיקים, היום התפתחה תעשייה שלמה של נערות שמוכרות תמונות אינטימיות ואף סרטונים שלהן דרך הטיקטוק
מערכת ice |  3
טיקטוק (צילום unsplash, pexels)
טיקטוק, אחת האפליקציות הפופולריות בעולם ובמיוחד בקרב ילדים ונוער, לא רק משמשת פלטפורמה ליוצרי תוכן, כך נראה, אלא בית לנערות שמציעות תמונות אינטימיות וסרטוני עירום שלהן בתמורה למתנות וכסף דרך האפליקציה.
בתוכנית "חי בלילה" פורסמו תיעודים משידורי לייב, כאשר באחד מהם נערה קיבלה פנייה: "שומעת? אם אני תורם לך, את שולחת לי תמונות בפרטי?". הנערה השיבה שתעשה זאת עבור "מטוס", אחת המתנות שערכה גבוה. "רק ממטוס אני מביאה, מתנות אחרות ממש לא, זה לא שווה את זה. אם אתה רוצה - תתרום, אם אתה לא רוצה - אל תתרום. לא אכפת לי".
 
כמו כן, נערה אחרת שאלה בלייב: "מה האתגר הבא שלנו, חברים? הגענו לסוכריה, מה עכשיו אתם רוצים?". חלק מאותן נערות מתקדמות לשיחות אישיות, אחד על אחת, במהלכן מציעות אתגרים מיניים בתמורה לסכומי כסף שונים. "כל מי ששולח טיפ בביט מקבל הגשמת תמונת פטיש", כתבה אחת הנערות ואחרת ציינה, "אלה ימים אחרונים לפני שהקלוז פרנדס עולה במחיר, שלא תגידו שלא שמעתי. יש הנחת חיילים".
עו"ד צביקה סמואל, מומחה לדיני משפחה, טוען: "פעם זה היה בקטע של משחקים, אחד מתחרה בשני, אבל הגענו לרמה אחרת. הילדים נחשפים לתוכן הזה ומחפיצים נשים. הם חושבים שזה לגיטימי, שזה בסדר. מקווה שההורים יתחילו לפקח ולהיות מעורבים יותר בחיי הרשת של הילדים שלהם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תיקתוק מ"טיק-טוק"
    אילנה אור פז-הילרית 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התיקתוק מ"טיק-טוק" מתקתק לכם. השעון, כהורים לילדים תעצרו אותם ת'ילדים מיד! כבר מאוחר!!!
    סגור
  • 2.
    זה לא הבנים מחפיצים זה הבנות משדלות לזנות
    אסף 07/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הבנות הן אלו שמשדלים ילדים קטנים,
    סגור
  • 1.
    בושה לאנושות
    דן 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    זה מה שקורה, כשלא עוצרים כדור שלג של גועל נפש בזמן. כל האינסטגרמים, הטיקטוקים והשטויות האלה, פשוט מיותר. איפה ההורים? איפה לעזאזל ההורים? אני הייתי מכריז, בפרפרזה לדברי ביבי: מחשב- לאף ילד. ורק סטופיד פון. פונקציות בסיסיות ביותר, כלומר טלפון והודעות רגילות. עד גיל 18.
    סגור