קריפטו

טוויטר בהודעה מפתיעה למשתמשים: זו הפיצ'ר החדש בתמונת הפרופיל

הרשת החברתית הודיעה כי מהיום ניתן יהיה ליצור תמונת פרופיל מ-NFT על ידי יצירת חיבור לארנק קריפטו לחשבון הטוויטר שלכם. בשלב הראשוני, האפשרות תהיה קיימת רק בארצות הברית, קנדה וניו זילנד. וגם: איך 
מערכת ice |  1
NFT בטוויטר (צילום טוויטר)
עולם ה-NFT ממשיך להתרחב ולהשתלט על המרחב הווירטואלי. בזמן שאמנים רבים מגלים שהם יכולים להכניס הרבה יותר כסף מיצירות NFT, טוויטר השיקה תמונות פרופיל של מוצרי הקריפטו הטרנדיים, זאת כחלק מהניסיון להביא את הטכנולוגיה המפתחת לקהל רחב יותר. 
תמונות הפרופיל של NFT מוצגות בצורה מיוחדת של 6 צלעות, ואם תרצו לרכוש אחת כזאת משלכם, תצטרכו בשלב הראשון לחבר ארנק קריפטו לחשבון הטוויטר שלכם. כן, האפשרות של תמונת פרופיל מ-NFT הייתה קיימת גם בעבר, אבל עכשיו הגולשים יוכלו לאמת באמצעות בלוקצ'יין שהם אכן הבעלים של התמונה והם גם יוכלו להיות מתוגמלים על כך על ידי טוויטר.
 
האפשרות מיועדת רק למנויי Twitter Blue, רק באייפון ורק במדינות מסוימות כמו ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בנוסף, הגישה מיועד רק ליצירות NFT שהוטבעו ב-אתריום ומאוחסנים ב-OpenSea. 
כל מי שיש לו מספיק סבלנות מסביר בדרך כלל שאסימונים שאינם ניתנים להפעלה הם תעודות בעלות מבוססות בלוקצ'יין, כך שאמנם כל אחד יכול לצלם מסך ולהציג אותו, אבל זה לא אותו דבר כמו להחזיק אותו. התכונה של טוויטר מראה ולא רק מספרת: רק הבעלים של NFT יכול להוכיח, על ידי חיבור לבלוקצ'יין אתריום, שהוא הבעלים שלו, ולקבל את התמונה המאומתת.
הפלטפורמה החדשה מסמלת את טוויטר אפילו יותר כחברת פרו-קריפטו. לאחר שג'ק דורסי עזב את מקסימליסט הביטקוין, כמה מהצופים תהו אם טוויטר תחזור בה מהקריפטו. במקום זאת, זה נכנס עמוק יותר, וחרג מעבר לביטקוין. ובכל זאת, רוב בעלי המניות בטוויטר לא יאהבו את זה. בינתיים, השקת ה-NFT לא עזרה למניית טוויטר, שירדה השבוע ב-9%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבוט555 השתלט על הטוויטר (ל"ת)
    עמבה 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור