דיגיטל וטק

חברת הסייבר נחשפת עם גיוס הון של עשרות מיליונים

חברת הסייבר סימפליסיטי נחשפת עם גיוסי הון של 32 מיליון דולר. המערכת שפיתחה החברה מצמצמת את זמן הטיפול בממצאי אבטחת מידע ב-80% ומגדילה את תפוקת צוותי הסייבר עד פי 6
מערכת ice | 
סימפליסיטי (צילום בן יצחקי)
חברת הסייבר סימפליסיטי (Seemplicity), המפתחת מערכת לניהול תהליכי תיקון ליקויי אבטחת מידע המיועדת לצוותי אבטחת סייבר, נחשפת היום עם השלמת גיוסי הון בהיקף של 32 מיליון דולר. הגיוס האחרון מסדרה A בסך 26 מיליון דולר, הובל על ידי קרן גלילות קפיטל באמצעות קרן הצמיחה המוקדמת שלה, גלילות+. לסבב הצטרפו המשקיעים NTTVC, Atlantic Bridge Capital , בנוסף למשקיעים הקיימים S Capital ו- Rain Capital. עוד נמנים עם משקיעי החברה מספר בכירים בענף אבטחת המידע הגלובלי, ביניהם: René Bonvanie, Tom Banahan, Mark Smith, Elad Yoran ו- Kevin Mahaffey.
סימפליסיטי הוקמה ב-2020 על ידי ותיקי ענף אבטחת הסייבר רותם כהן גדול, רביד צירקוס ויורן סירקיס. בין לקוחות החברה ניתן למנות ענקי Fortune 500 וחברות ציבוריות. לחברה מעל 20 הטמעות ברחבי העולם לרבות בארגונים ציבוריים וחברות בינלאומיות גדולות עם עשרות אלפי עובדים. 
 
כל צוות אבטחת מידע, בכל ארגון, מתמודד עם המשימה, הפשוטה לכאורה, של סגירת פרצות, חולשות וחשיפות אבטחת מידע, במטרה להקטין את משטח התקיפה, לצמצם סיכונים ולוודא עמידה בדרישות הרגולציה. בעולם בו המורכבות הטכנולוגית של הארגון רק הולכת וגדלה, מספר כלי האבטחה הולך וגדל המשימה הופכת להיות מורכבת יותר.
באופן פרדוקסלי, ככל שהארגון מתקדם יותר ומטמיע כלי אבטחה נוספים, כך עולה רמת חוסר היעילות עד כדי מניעה בפועל של שיפור מתמשך ברמת אבטחת המידע ואי תיקון חשיפות ידועות במרכיבי מערכות הארגון. חוסר היעילות מתבטא באופן שבו תיקון טכני של מספר שעות עבודה אורך מספר שבועות ואף חודשים. כך אנשי הסייבר הופכים למנהלי פרויקטים בפועל, במקום לעסוק בתפקיד שאליו גויסו והוכשרו בתקופה בה התעשייה משוועת לאנשי מקצוע.
 
המערכת אותה פיתחה סימפליסיטי מספקת לראשונה סביבת עבודה מלאה ומתקדמת המאפשרת לארגון לפשט ולייעל את הטיפול בממצאי אבטחת מידע. המערכת מצמצמת כפילויות, מתעדפת, מאתרת את הגורם המטפל ומשלבת את ממצאי אבטחת המידע בתהליך העבודה השוטף של צוותי הפיתוח, ה- DevOps וה- Cloud engineers. הניהול האוטומטי של תהליכי הדיווח והבקרה מאפשרים להתמקד בשיפור אבטחת המידע של הארגון ולא ב״תפעול״ דוחות.
לקוחות החברה מדווחים על ירידה של 80% בזמן התיקון הממוצע של חשיפת אבטחת מידע ויכולת התמודדות הגבוהה עד פי 6 עם מספרם ההולך וגובר של חולשות וחשיפות. המוצר תומך בכל שכבות כלי אבטחת המידע של הארגון החל ממערכות בקרת תצורה בענן, חולשות בשרתים ותחנות הקצה, בעיות אבטחה בקוד קנייני ופתוח, אבטחת API ומערכות SaaS וכלה בתהליכי בקרה ידניים כמו penetration tests וסקרי סיכונים.  
לדברי יורן סירקיס, מנכ״ל סימפליסיטי ומייסד-שותף: ״אף אחד אינו יכול לדמיין תהליך של פיתוח תוכנה ללא מערכת ניהול ייעודית. אך עם זאת צוותי אבטחת המידע צריכים להתפשר בעבודתם על מגוון תוכנות ובעיקר גיליונות אלקטרוניים. בזמן שתעשיית אבטחת המידע השתפרה מאוד בזיהוי חולשות ותקלות קיים פער הולך וגדל ביכולת לתקן את הליקויים. המערכת שפיתחנו מאפשרת לארגונים לנהל את כל תהליכי הזיהוי, דיווח ותיקון באמצעות מערכת אחודה אשר לא קיימת היום.״
"סביבת ה IT המשתנה ללא הרף מייצרת איומי סייבר החושפים את הארגונים השונים לסיכונים רבים המחייבים אימוץ של פתרונות אבטחה נוספים. למרבה האירוניה, ככל שחברה משתמשת ביותר כלי אבטחת סייבר, כך צוות האבטחה שלה הופך פחות יעיל בשליטה ובצמצום סיכונים", אמר ליאור ליטוואק, שותף מנהל ב +Glilot , קרן הצמיחה המוקדמת של גלילות קפיטל. "על ידי ייעול האלמנט התפעולי של אבטחת סייבר ובניית תהליכי עבודה  בזמן אמת בין צוותי האבטחה והצוותים אשר מבצעים את התיקונים בפועל, Seemplicity מאפשרת לארגונים לשפר משמעותית את עמידותם מפני סיכוני סייבר ובמקביל לצמצם את עומסי העבודה שלהם, אשר ממשיכים לגדול."
"מההתחלה ידענו שצוות המייסדים חזק, משמעותי ובעל מומחיות רבה בנושא ניהול סיכוני סייבר. החזון שהם הגדירו תורגם במהירות למוצר מתקדם הנותן ערך משמעותי למשתמשיו וללקוחות החברה, דבר הבא לידי ביטוי בנתוני הצמיחה אותם ראינו במהלך השנה האחרונה", סיכמה איה פטרבורג, שותפה מנהלת של S Capital.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה