דיגיטל וטק

וואטסאפ סוף סוף עושה לכם קצת סדר בחיים

גרסא חדשה של האפליקציה כוללת יכולת מפתיעה למדי, שתעזור מאוד למשתמשים שמחברים כמה מחשבים לאותו חשבון ורוצים לדעת איזה מחשב הוא איזה
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום pixabay)
אפליקציית התקשורת הפופולארית החלה לשחרר למשתמשים מסוימים תכונה מתבקשת למדי, שמשדרגת את היכולת שנוספה לה בחודשים האחרונים לחבר מספר מכשירים לאותו חשבון גם בלי שהטלפון הסלולארי יהיה מחובר כל הזמן.
לפי אתר WABetaInfo, משתמשי גרסת הבטא של אפליקציית וואטסאפ לעסקים במכשירי אייפון ואנדרואיד החלו לקבל בסוף השבוע אפשרות לשנות את שמם של מכשירים שהם מחברים לחשבונם. כך, מייד לאחר חיבור מכשיר חדש על ידי סריקת קוד QR, או בכל רגע נתון על ידי כניסה לתפריט ההגדרות, סעיף מכשירים מחוברים ובחירה במכשיר הרצוי, אפשר לשנות את השם – שבדרך כלל הוא משהוא גנרי כמו "דפדפן כרום על מחשב Windows" – למשהוא ברור יותר כמו "מחשב עבודה" או "מחשב בית", כך שיהיה קל יותר להבדיל בין השניים.
 
השחרור של התכונה הזו כעת מפתיע, לדברי האתר. זאת משום שהסברה היתה ששינוי שמות מכשירים יהיה זמין רק ללקוחות עסקיים שישלמו את דמי המנוי על שירות WhatsApp Premium, שטרם הושק ואמור לאפשר בין היתר חיבור של 10 מכשירים לאותו חשבון, מה שדורש יכול לתת להם שמות שיבהירו באילו מכשירים מדובר. כעת, עם ההשקה לעסקים שלא משלמים, רומזת וואטסאפ כי מדובר בחלק מהתכונות החינמיות שיהיו זמינות לכלל הלקוחות. לכן, היא צפויה כנראה להגיע בקרוב לכולם.
עדכון אחר שיצא בסוף השבוע, לבודקי בטא של אפליקציית וואטסאפ הרגילה למכשירי אנדרואיד ואייפון, מאפשר שליחה של קבצים בגודל של עד 2 גיגה-בייט, במקום המגבלה הנוכחית של 100 מגה-בייט בלבד. מדובר בהבדל עצום, שמצד אחד יעודד שליחה של סרטונים ארוכים יותר – אך מצד שני, ובכן, יעודד שליחה של סרטונים ארוכים יותר, מה שיגרום לאפליקציה למלא את האחסון במכשיר שלכם אפילו יותר מהר מכפי שהיא עושה זאת כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה