דיגיטל וטק

וואטסאפ תציל אתכם מעצמכם עם עדכון חדש

4.5 שנים אחרי שהציגה לראשונה את האפשרות למחוק הודעות לאחר שנשלחו, האפליקציה עובדת כעת על אפשרות מתבקשת למדי שתסייע למי שלחץ על אפשרות המחיקה הלא נכונה
יאיר מור |  2
וואטסאפ (צילום unsplash)
היכולת למחוק הודעות שאתם מתחרטים ששלחתם בוואטסאפ היא תוספת מבורכת שנוספה לאפליקציה בשלהי 2017 – אבל הצורה שבה היא עובדת גורמת למקרים רבים של טעות במחיקה, כך שההודעה נמחקת רק עבור השולח, ונשארת זמינה לנמען או הנמענים. כעת, לפי אתר WABetaInfo, עובדת החברה על (סוג של) תיקון למצב הזה.
לפי האתר, האפליקציה עובדת על הודעה שתוצג בתחתית המסך למספר שניות לאחר בחירה ב"למחוק אצלי", ותאפשר ללחוץ על "ביטול" ("undo"). כך, אם המשתמש התכוון למחוק את ההודעה לחלוטין, עבור כל הצדדים לשיחה שבה הוא נשלח, ולחץ בטעות על "למחוק אצלי", הוא יוכל לשחזר את ההודעה ולבצע שוב מחיקה, והפעם לבחור "למחוק אצל כולם".
כרגע מדובר בתכונה שנמצאת בשלבי עבודה, ואינה זמינה לאף משתמש, אך סביר להניח שתוך מספר שבועות נקבל עדכון על כך שבודקי בטא החלו לראות את האפשרות החדשה, ותוך מספר חודשים היא תגיע לכל משתמשי האפליקציה.
 
לא ברור מדוע מחיקת הודעות בוואטסאפ מתוכננת בצורה כה מוזרה. ההיגיון הפשוט אומר שאפשרות למחיקת הודעה חייבת להיות מלווה בהזדמנות של מספר שניות לביטול. עם זאת, וואטסאפ אינה אפליקציית התקשורת היחידה שבה התכונה הזו מתוכננת באופן הזה: גם טלגרם לא מאפשרת להתחרט על מחיקת הודעה אם שכחתם לסמן שאתם מתכוונים למחוק אותה גם אצל הצד השני בשיחה, ובניגוד לוואטסאםפ היא אף לא מציגה הודעה על כך שהיתה הודעה שנמחקה, כך שייתכן שיהיו הודעות בשיחה שהצד השני רואה ואתם לא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי את זה יעשו??
    מה עם סדר במדבקות??? 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתנו כבר אופציה לעשות סדר במדבקות או לפחות לערוך חיפוש לפי סוג/שם... יש לי טריליון מדבקות, כבר לא מוצאת מה שצריך כשצריך
    סגור
  • 1.
    רוצים לשדרג את ווטסאפ ?
    ארז 06/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורידו את okbye הישראלית
    סגור