דיגיטל וטק

האתר של יפה בן דוד נפרץ: אלו המסרים שקיבלה

באתר הרשמי של מזכ"לית הסתדרות המורים, חיכו מסרים מאיימים לאחר שהדף נפרץ והושחת. מי השתלט על הדף והאם זהו באמת הדף הרשמי של יפה בן דוד?
מערכת ice | 
יפה בן דוד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, pixabay)
האתר הרשמי, לכאורה, של מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, נפרץ והושחת ביממה האחרונה, כך עדכן עמוד הטוויטר העוסק כולו בוויקיפדיה - מקף, שגם סיפק צילומי מסך להודעות שהשחיתו את עמוד הבית באתר.
מקף עדכן כי: "אז במסגרת ניטור בוויקיפדיה נתקלתי בערך על יפה בן דויד. עברתי עליו קצת, והחלטתי שאני רוצה לעדכן את התמונה שבו. אממה, כשחיפשתי אמצעי ליצירת קשר, גיליתי שהאתר האישי שלה, שאליו היא מקשרת מהפייסבוק – הותקף והושחת. לפי ארכיון האינטרנט, בעבר האתר כן היה בשליטתה".
 
עוד נכתב: "אז עכשיו, במייל ששלחתי ללשכתהּ בהסתדרות המורים – יחד עם הבקשה לתמונה עדכנית וטובה יותר, גם עדכנתי אותה שהאתר שלה נפרץ. כנראה שלא אצליח להשיג תמונה כזו במהירות...".
 
מדובר באתר שהופיע בדף הפייסבוק של יפה בן דוד: yaffa-ben-david.co.il שגם הופיע עד לפני שעה קלה בעמוד הפייסבוק. מדובר באתר בחירות שהיה פעיל לפני כמה שנים, אך מאז הוא אינו בשימוש. מישהו חמד לצון והשתלט על הדומיין ושלח מסרים נגד בן דוד.
מלשכתה של יפה בן דויד נמסר: "האתר המדובר הינו אתר שהוקם במטרה להטעות את הציבור. ליפה בן דויד יש אתר רשמי פעיל ומתוחזק בכתובת- https://www.yaffabendavid.co.il/. אנו פועלים בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת למצות את הדין עם האחראים על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה