דיגיטל וטק

טיקטוק בקריאה לסטארט-אפים ישראלים: "מהווה עבורכם שוק פוטנציאלי אדיר"

טיקטוק ישראל מפרסמת קול קורא לסטארט-אפים ישראלים בתחום ה-B2C, להצטרף לתוכנית ליווי חדשה שתעניק לחברות צעירות את הכלים הדרושים לצמיחה ושגשוג בפלטפורמה: "מהווה שוק פוטנציאלי אדיר עבור חברות רבות שיכולות לפגוש את קהלי היעד שלהן בצורה אותנטית ונגישה יותר"
מערכת ice | 
איך לעשות כסף מהטיקטוק שלכם? (צילום unsplash, pixabay)
טיקטוק ישראל מפרסמת קול קורא לסטארט-אפים ישראלים בתחום ה-B2C, להצטרף לתוכנית ליווי חדשה שתעניק לחברות צעירות את הכלים הדרושים לצמיחה ושגשוג בפלטפורמה. לסטארט-אפים שישתתפו בתוכנית יפתח ערוץ ישיר לטיקטוק (TikTok for business) בו הם יקבלו הדרכה וליווי צמודים, עזרה ביצירת תוכן מותאם לפלטפורמה, גישה לקהילת יוצרי התוכן של טיקטוק ולמידע אודות טרנדים ופילוחים. 
לאור הגישה המגוונת לקהלים אטרקטיביים ולקהילה שגודלה עולה על מיליארד חברים, טיקטוק הפכה לבעלת פוטנציאל שיווקי אדיר עבור חברות בתחום הפינטק, אי-קומרס, חינוך, תיירות, רכב ועוד. חברות מובילות כמו fiverr, Wix, Monday, Playtika, Mixtile, Next ועוד רבות כבר פעילות בפלטפורמה ובעקבותיהן מגיעות החברות הצעירות שמחפשות להתחבר בצורה אותנטית לקהלים שלהן ולקהלים פוטנציאלים חדשים.
 
לצד מפגשים עם מומחים פנימיים וחיצוניים, התוכנית החדשה תציע ליווי צמוד באנבורדינג לפלטפורמה, תיתן שווי מדיה לתחילת פעילות, כוח אדם זמין שיסייע ביצירת תכנים רלוונטיים למדיום והערכות ביצועים. גם לאחר סיומה של התוכנית הסטארט-אפים ימשיכו לקבל ליווי ותמיכה מטיקטוק. 
כחלק מהתוכנית בכוונת טיקטוק לשתף פעולה עם קרנות הון סיכון ולהציע להן לצרף את חברות הפורטפוליו שלהן. לצד הפוטנציאל השיווקי בפנייה לקהלים חדשים, תחום ה-VCTOK צומח בהתמדה בטיקטוק ומהווה כר פורה לקרנות הון סיכון.
 
ההאשטאג #founder צבר מעל 230 מיליון צפיות, ל-#investor יש מעל 1.2 מיליארד צפיות, ל-#techtok יש 12.4 מיליארד צפיות ו-@entrepreneur צבר למעלה מ-22 מיליארד צפיות. השימוש בטיקטוק מאפשר לקרנות למצוא כישרונות חדשים, לאתר השקעות ולמשוך קהלים חדשים לחברות הפורטפוליו שלהם. קרנות שכבר נמצאות בטיקטוק: index, Arra, Seb, Redpoint ועוד. 
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל: "טיקטוק היא פלטפורמה שיצרה דרך חדשה לצריכת תוכן ולמערכות יחסים בין מותגים לצרכנים. בכך היא מהווה שוק פוטנציאלי אדיר עבור חברות רבות שיכולות לפגוש את קהלי היעד שלהן בצורה אותנטית ונגישה יותר. למעלה משנתיים שטיקטוק פעילה בישראל ובונה תשתיות שיחזיקו ויאיצו את הצמיחה האדירה של חברות ישראליות. התוכנית החדשה נועדה לתת לסטארט-אפים כלים לעבוד נכון בפלטפורמה תוך מיצוי הפוטנציאל שלה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה