דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה מהפכה באפליקציה: ההודעות בדרך לשינוי קיצוני

WhatsApp תאפשר בקרוב למשתמשים לערוך את ההודעות שלהם גם לאחר שליחתן; הנה איך זה יעבוד, WhatsApp לא הכריזה על תאריך שחרור רשמי של פיצ'ר זה והיא עדיין בפיתוח. עם זאת, העדכון האחרון הזה הוא סימן חיובי לכך שהוא עשוי להיות זמין בקרוב
מערכת ice |  5
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
משתמשי WhatsApp עשויים לקבל בקרוב פיצ'ר חדש וחשוב של עריכת הודעות. העדכון האחרון של WhatsApp Beta עבור iOS 23.6.0.74 עובד על התראה ייעודית חדשה שתודיע למשתמשים כאשר ההודעה הערוכה שלהם נשלחה בהצלחה לכל מי שבשיחה.
תכונת WhatsApp זו תאפשר למשתמשים לתקן כל שגיאה במהירות ובקלות. התכונה החדשה נצפתה על ידי WABetaInfo, אתר העוקב אחר כל ההתפתחויות האחרונות בגרסת הבטא של WhatsApp.
 
לפי הדיווח, המשתמשים יוכלו לערוך את ההודעות שלהם תוך 15 דקות מרגע שליחתן, וההודעות הערוכות יסומנו בתווית "ערוכה" בתוך בועת ההודעה. זה דומה לתג 'העברה' בהודעות. עם זאת, יש מלכוד אחד - תכונת WhatsApp זו תהיה זמינה רק למשתמשים שנמצאים בגרסה העדכנית ביותר של WhatsApp. מי שמשתמש בגרסה ישנה יותר לא יוכל לראות הודעות ערוכות עד שישדרגו לגרסה העדכנית ביותר התואמת לתכונה זו. כלומר גם אם תצליחו לקבל את התכונה בטלפון שלכם, התיקון ישקף רק אם לנמען יש את הגרסה המעודכנת של האפליקציה.
WhatsApp עדיין לא הכריזה על תאריך שחרור רשמי עבור תכונה זו, מכיוון שהיא עדיין בפיתוח. עם זאת, העדכון האחרון הזה הוא סימן חיובי לכך שהוא עשוי להיות זמין בקרוב. כזכור, WhatsApp הכריזה לאחרונה על אפליקציה חדשה למשתמשי Windows. גרסה חדשה זו של אפליקציית שולחן העבודה של Windows נטענת מהר יותר והיא בנויה עם ממשק המוכר למשתמשי WhatsApp ו-Windows. המשתמשים יכולים לארח שיחות וידאו קבוצתיות עם עד 8 אנשים ושיחות שמע עם עד 32 אנשים. WhatsApp גם הבטיחה עליות עתידיות למגבלות אלו לאורך זמן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שימושי בהודעות סתמיות
    איילה 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קצת פחות יעיל בהודעות פדחניות או כאילה שהיינו רוצים למחוק לגמרי. צריך להמציא משהו שימחק את ההודעות בשני הצדדים ללא חלונית של 'הודעה שנמחקה.
    סגור
  • 3.
    הכי חסר בוואטסאפ זה לראות הודעות קודמות בקבוצה חדשה (ל"ת)
    מוטי 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • לעולם לא תהיה אפשרות
    מאיר 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווצאפ על המכשיר ולא על ענן להבדיל מטלגרם שעובד על ענן...
    סגור
  • 2.
    עדיין לא פתרו אם רוצים לקרוא 1000 הודעות שלא נקראו (ל"ת)
    ישראלי 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אפליקציה עתיקה
    . 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    טלגרם השאירו עשן לווטסאפ מבחינת קידמה הגיע הזמן ....באמת?
    סגור