דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג שכולם חיכו לו: זה מה שיקרה לקבוצות

וואטסאפ משיקה מספר פיצ'רים מסקרנים שנועדו לסייע למנהלי קבוצות: כלים חדשים למנהלים וזיהוי קבוצות משיקות/דומות בקלות
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
בשנה שעברה הושקו קהילות בווטסאפ, כדי לעזור לאנשים למקסם את ניהול הקבוצות שלהם בווטסאפ. מאז ההשקה, המשכנו לעבוד על בניית כלים שיאפשרו התנהלות פשוטה ונוחה עבור מנהלים ומשתמשים כאחד. היום (שלישי) וואטסאפ משיקה מספר שינויים חדשים כדי להעניק אפשרויות ניהול נוחות ונגישות יותר לכולם.
כלים חדשים למנהלים
יותר ויותר אנשים מצטרפים לקבוצות בתוך הקהילות בווטסאפ, לפיכך, חשוב לנו לתת למנהלי הקהילות אפשרויות שליטה גדולות יותר על הפרטיות בקבוצה/ות אותן הם מנהלים. לכן, בנינו כלי פשוט המעניק למנהלים את האפשרות להחליט מי יכול להצטרף לקבוצה ומי לא.
 
כאשר מנהלים בוחרים לשתף את לינק ההצטרפות לקבוצה, או לעשות את הקבוצה כזו שניתן להצטרף אליה בתוך הקהילה, הם יוכלו לשלוט במי מצטרף אליה. קבוצות הם מקום בו אנשים מנהלים שיחות אישיות, וחשוב שמנהלי הקבוצות יוכלו להחליט  מי יכול/לא יכול להצטרף אליהן.
זיהוי קבוצות משיקות/דומות בקלות
כמות הקבוצות והמשתתפים בקבוצות בקהילות בווסטאפ הולכות וגדלות. אנו רוצים לאפשר למנהלים לדעת בקלות איזה קבוצות יש להם במשותף עם משתתפים אחרים. בין אם אתה מנסה להזכר בשם הקבוצה עימה אתה משתף מידע מסויים או לחלופין לחפש קבוצה בה אתה ואדם ספציפי חברים בה. פשוט מחפשים איש קשר ספציפי ורואים מתחת איזה קבוצות יש לכם במשותף.
יש לציין כי אחרי שנוסו בהצלחה בגרסת הבטא, הפיצ'רים החדשים יושקו במהלך השבועות הקרובים. אנו נמשיך לפתח כלים שיאפשרו למנהלי קבוצות/קהילות ומשתמשים חוויה נוחה ונגישה יותר בכל פעם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה