דיגיטל וטק

וואטסאפ בעדכון שיסדר לכם את החיים: סוף לקבוצות המציקות?

עדכון חדש יסדר לקבוצות וואטסאפ תאריך תפוגה לקבוצות ספציפיות, שכשיגיע הוא ימחק לבד את הקבוצה בלי צורך במגע יד אדם. גם לכם יש במכשיר קבוצות מלפני כמה שנים שכבר לא רלוונטיות ואיש לא מחק מאז? המטרה של הפיצ'ר החדש היא לרוקן לכם את ההיסטוריה שלא לצורך
מערכת ice |  1
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
וואטסאפ היא אפליקציית המסרים אולי הפופולרית בעולם (לפחות מחוץ לסין) וגם היום היא ממשיכה להתחדש בתכונות חדשות שיכולות להקל עליכם את החיים. על פי עדכון חדש שיצא לגרסת הבטא במערכת ה-iOS, נראה שוואטסאפ עומלת על כפתור פעולה חדש שייקרא "קבוצות פג תוקף".
הוא יאפשר להוסיף לקבוצות וואטסאפ תאריך תפוגה לקבוצות ספציפיות, שכשיגיע הוא ימחק לבד את הקבוצה בלי צורך במגע יד אדם. גם לכם יש במכשיר קבוצות מלפני כמה שנים שכבר לא רלוונטיות ואיש לא מחק מאז? המטרה של הפיצ'ר החדש היא לרוקן לכם את ההיסטוריה שלא לצורך.
 
האתר wabetainfo שיתף צילום מסך מתוך אב הטיפוס ושם נראה כי האפשרות תהיה כבר בתוך פרטי הקבוצה עם העדכון העתידי של האפליקציה. המשתמשים יוכלו לבחור מתוך כמה אופציות לאחר שהפיצ'ר יהיה לא רק בגרסת הבטא, ביניהן: מחיקה לאחר יום, שבוע, בתאריך ספציפי ובתאריך המחיקה שנקבע בעבר. משתתפי הקבוצה לא יושפעו מכך.
העדכון עדיין בפיתוח וישוחרר בהדרגה למשתמשי גרסת הבטא במערכת ה-iOS, ורק אם יוכרז כמוצלח הוא ישוחרר לשאר המכשירים. האם זה הפתרון שיעשה לכם את החיים יותר קלים?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פתרון מגוחך. מה שצריך זה ליצור הכל כמו בטלגרם ויהיה מוש (ל"ת)
    מושלם 03/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור