דיגיטל וטק

מייסד טוויטר במתקפה נגד אילון מאסק: "הכל התחרבש"

מייסד ומנכ"ל טוויטר לשעבר, ג'ק דורסי, יוצא נגד הבעלים והמנכ"ל החדש של החברה אילון מאסק: "הכל התחרבש. מה שכולנו יכולים לעשות כעת הוא לבנות משהו בשביל למנוע מזה להתרחש שוב אי פעם"
מערכת ice | 
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
מייסד ומנכ"ל טוויטר לשעבר, ג'ק דורסי, יוצא נגד הבעלים והמנכ"ל החדש של החברה אילון מאסק, והוא מחליט לעשות זאת ברשת החברתית החדשה Bluesky, אותה הוא ייסד יחד עם כמה שותפים.
דורסי התייחס לשאלה של אחד ממשתמשי הפלטפורמה החדשה, האם הוא מרגיש שמאסק הוא הסוכן הטוב ביותר עבור טוויטר והשיב: "לא. אני גם לא חושב שהוא נהג בדרך הנכונה כשהבין שהתזמון שלו לא טוב. אני גם לא חושב שהדירקטוריון היה צריך לאלץ את המכירה. הכל התחרבש. אבל זה קרה ומה שכולנו יכולים לעשות כעת הוא לבנות משהו בשביל למנוע מזה להתרחש שוב אי פעם".
 
כזכור, זו לא הפעם האחרונה שדורסי יוצא נגד מאסק, זאת דווקא לאחר שתמך בו במהלך הרכישה של טוויטר, אך מאוחר יותר חזר בו. לפני מספר חודשים, המייסד השותף של דורסי בטוויטר, ביז סטון, אמר ל"גרדיאן" כי "מאסק לא נראה  כמו הבעלים הנכון לטוויטר, אבל יכול להיות שאני טועה". כידוע, דורסי וסטון ייסדו את הרשת החברתית יחד עם  נואה גלאס ואוון וויליאמס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה