דיגיטל וטק

יו"ר דירקטוריון בנק esh: "עידן חדש מחייב שינוי לטובת הלקוחות"

בכנס הבנקים הדיגיטליים באוניברסיטת תל אביב, התייחס פרופ' שמואל האוזר, יו"ר דירקטוריון בנק esh, לחשיבות של השינויים שמביא עידן הדיגיטל והטכנולוגיה המתקדמת שמפאשרת לבנות מחדש את היחסים עם הצרכנים
מערכת ice | 
שמוליק האוזר יור בנק esh (צילום ענבל מרמרי)
המפקח על הבנקים, וראשי המנהלים של הבנקאות הדיגיטלית בישראל, התכנסו אתמול (שני) בכנס הבנקים הדיגיטליים של מכון ספרא לבנקאות ותיווך פיננסי, בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב בשיתוף קהילת החדשנות Fintech.IL. נושא הכנס היה סביב "הבנקים הדיגיטליים - עידן חדש או עוד מאותו דבר".
בפתיחת הכנס נשאו דברים פרופ' דן עמירם, דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר, ראש קתדרת ספרא לשוקי הון ומוסדות פיננסים וראש משותף של המכון לבנקאות ותיווך פיננסי ע"ש ויקי וג'וזף ספרא באוניברסיטת תל-אביב, ושמואל בן-טובים, מנהל קהילת החדשנות Fintech.IL .
משה פרל מנהל המכון לבנקאות ותיווך פיננסי ע"ש ויקי וג'וזף ספרא ערך שיחה עם יאיר אבידן, המפקח על הבנקים. עם הדוברים נמנו , שוקי אורן, יו"ר בנק ONE ZERO  , פרופ' שמואל האוזר, יו"ר בנק esh, ד"ר סיון פרנקל, ראש משותף, המכון לבנקאות ותיווך פיננסי ע"ש ויקי וג'וזף ספרא בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת ת"א. שני היו"רים של בנקים דיגיטליים השתתפו בכנס והתייחסו לשינויים שמביאים עמם הבנקים הדיגיטליים.
 
המפקח על הבנקים יאיר אבידן התייחס לכניסתם של הבנקים הדיגיטליים החדשים - one zreo ובנק esh ואמר כי "אני שמח על כניסתם של בנקים חדשים עם מודל פעילות דיגיטלי ורזה למערכת אחרי המון שנים שלא קמו בנקים חדשים בישראל. ליווינו זאת בפיקוח מקרוב ואפשרנו חסמי כניסה נמוכים יותר, סביבה רגולטורית תומכת יותר ועוד. נמשיך לתמוך בתהליכי ההקמה וההשתלבות של שחקנים חדשים בעולם הבנקאות. מוקדם עדיין להעריך את מידת השפעתם על התחרות ואת טיב השינוי אבל ניתן להגיד שכבר כעת שאנחנו רואים שינוי בנוף התחרותי והתגברות של התחרות. השינוי התחרותי אינו נובע רק מכניסתו של בנק דיגיטלי חדש, אלא נובע גם מהרבה מאוד צעדים ורפורמות משמעותיות שקידמנו בבנק ישראל ושהבשילו בתקופה האחרונה; למשל מערכת מעבר מבנק לבנק, הגברת השקיפות, קידום עולם הבנקאות הפתוחה, והקמתו של מאגר נתוני אשראי קמעונאי".
פרופ' שמואל האוזר יו"ר דירקטוריון בנק esh הוסיף על הטכנולוגיה המתקדמת לבניית יחסים עם הצרכנים: "אקדים ואומר, בסיכום דבריי היום לגבי השאלה, האם הבנקים הדיגיטליים הם עידן חדש, תשובתי היא: אין משמעות ל"דיגיטליות" אם היא אינה מבשרת שינוי!
עידן חדש מחייב שינוי. הייתי אף מעז ואומר שהוא מחייב ״שיבוש״, כפי שקורה בתחומים אחרים, לטובת הלקוחות. לדעתי, ה"שיבוש" הזה לא יכול לקרות ללא מודל כלכלי שחלק בלתי נפרד ממנו הוא, שקיפות מלאה במקום "קופסא שחורה", ושטובת הלקוחות מובנית בה, במקום מודל כלכלי של משחק "סכום אפס", שמאפיין את הבנקאות המסורתית, לפיו ככל שהלקוח מרוויח פחות, הבנק מרוויח יותר.
ה"שיבוש" שאנחנו מבקשים להציע בבנק esh נובע ממפגש ייחודי של בנקאים, בעלי ניסיון של עשרות שנים, עם אנשי טכנולוגיה עתירי ניסיון והצלחה. הסינרגיה הזו הובילה לבניית מערכת הפעלה-esh OS, שמאפשרת לבנות מחדש את היחסים עם הצרכנים, ואשר לא הייתה יכולה להתממש ללא קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה