דיגיטל וטק

עוקץ חדש על חשבון Bit: זו ההודעה שאסור לכם לפתוח

סיוון כהן - סבן, מגישת התכנית "הכל כלול" ברשת 13, חשפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה הודעה שמתחזה להיות כזו שנשלחה מאפליקציית התשלומים Bit, אך למעשה מדובר בהונאה
מערכת ice |  1
עוקץ אפליקציית bit-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ניסיון עוקץ נוסף דרך SMS מתרחש ממש ברגעים אלו. סיוון כהן - סבן, מגישת התכנית "הכל כלול" ברשת 13 חשפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, הודעה שמתחזה להיות כזו שנשלחה מאפליקציית התשלומים Bit, אך למעשה מדובר בהונאה ואין בשום פנים ואופן ללחוץ על הלינק שבתוך המסרון.
"ובפינת 'העקיצות' היומית – לא ללחוץ! זו הונאה!", כתבה סבן וצירפה צילום מסך של ההודעה המזויפת, שבה נכתב: "bit עקב פעילות חשודה חשבונך נאסר אמא אשר את הנתונים שלך כדי להינות שוב מהשירות". בתחתית ההודעה ישנו הלינק שעליו אמורים ללחוץ כדי "להינות שוב מהשירות".

 
כהן - סבן מתעסקת רבות בנושא עוקצים, הונאות וכל דבר שקשור להוגנות כלפי הצרכן. לפני כשבועיים, היא חשפה את ההתנהלות הבעייתית של כביש 6, כאשר למרות הביקורות והסערה ברשתות החברתיות, נהגים רבים ממשיכים לקבל חובות עתק על הנסיעה בכביש שש חוצה צפון. החוב מגיעה בפועל מחברה אחרת שהיא לא כביש 6 וחוב קטן של מספר שקלים בלבד תופח אפילו למאות ואלפי שקלים, כמו גם פתיחה מהירה של תיק בהוצאה לפועל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העוקץ בביט
    תימני ימני 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    העוקץ בביט קטן יותר מהעוקץ של השמאל על אזרחי מדינת ישראל
    סגור