דיגיטל וטק

אפליקציית Atly בהשקה רשמית לאחר גיוס כספים ענק

אפליקציית Atly משיקה פלטורמת שיתוף מידע מבוסס מיקום והמלצות בין משתמשים בעלי עניין דומה על גבי מפות קהילתיות וחווה גדילה אדירה בכל העולם
מערכת ice | 
אוריאל מסלנסקי (צילום Alty)
אפליקציית Atly הישראלית, הכריזה היום (חמישי) על השקתה הרשמית לאחר גיוס של 18 מיליון דולר מקרנות Target Global ו-Tal Ventures. הפלטפורמה מציעה חווית משתמש יעילה, נוחה ואמינה לתוכן מבוסס מיקום.
החברה מציעה למשתמשים בכל העולם תוכן מדוייק ואמין על מנעד עצום של מקומות ופעילויות המעניינות אותם, בין אם מדובר בהורים המחפשים אטרקציות לילדיהם, פודיז המחפשים מסעדות טבעוניות או מטיילים המחפשים מעיינות או תצפיות רומנטיות בסביבתם או ביעד בו הם עתידים לבקר. 
הגיוס יאפשר ל-Atly להשקיע בפיתוח אלגוריתמים מתקדמים והמשך שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן וקהילות בכל העולם.
אוריאל מסלנסקי, שותף מייסד ומנכ"ל Atly: "בין אם מדובר בבלוגר או במשפיען יוטיוב, אינסטגרם או טיקטוק, משתמשים מבקשים למצוא אונליין את הקהילות והמידע הספציפיים ביותר עבורם, ובמקרים רבים הם מוצאים את התשובה ברשתות החברתיות. עם זאת, קיים פער בכל הנוגע למידע מבוסס-מיקום, וכאן Atly נכנסת לתמונה.
 המוצר שלנו משלב בין המרכיבים האהובים ביותר על משתמשים - דיוק ואותנטיות של תוכן מבוסס-משתמשים שנוצר על ידי גולשים בעלי עניין דומה ולכן הוא בעל רמת אמינות גבוהה; נוחות ושימושיות של מיפוי ויזואלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה