דיגיטל וטק

חברת C2A Security הצטרפה לתוכנית הטכנולוגית של סימנס

חברת C2A Security הצטרפה לתוכנית שותפי התוכנה של סימנס תעשיות דיגיטליות. ההסכם מאפשר ל-C2A Security לחבר את הפלטפורמה שלה לתוכנה של סימנס המהווה פתרון מוביל לניהול מחזור חיים של תוכנות
מערכת ice | 
רועי פרידמן (צילום יחצ)
חברת C2A Security, שפיתחה פלטפורמת DevSecOps לתעשיית הרכב עבור יצרניות, ספקיות משנה וחברות המפעילות תחנות טעינה לרכבים חשמליים, הצטרפה לתוכנית שותפי התוכנה של סימנס תעשיות דיגיטליות. ההסכם מאפשר ל-C2A Security לחבר את פלטפורמת EVSec שלה לתוכנת ™Polarion של Siemens, הפתרון המוביל לניהול מחזור חיים של תוכנות בחבילת תוכנות התעשייה Siemens Xcelerator.
שיתוף הפעולה בין Siemens ו-C2A Security יוצר מצב של מנצח עבור שתי החברות ויש לו פוטנציאל רב עבור הלקוחות המשותפים שלהן בשוק הרכב והמוביליטי. לקוחות התוכנה יוכלו לקבל ולעבד נתונים בתחום הגנת הסייבר מפלטפורמת EVSec של C2A Security, שיאפשרו פיתוח תוכנה מאובטחת יותר העומדת בתקנות הקיימות והמתפתחות בתחום הרכב המוגדר על ידי תוכנה.
"עם כניסתן לתוקף של תקנות הגנת סייבר מחמירות יותר, צריך להבין את ההשלכות של שינויי תוכנה וחומרה על מערכות הרכב", אמר פיוש קרקרה, מנהל פתרונות רכב עולמי בסימנס תעשיות דיגיטליות. "האינטגרציה בין Polarion לפלטפורמת EVSec של C2A Security נועדה לסייע בהתמודדות עם השלכות אלה על ידי מתן תצוגה כוללת ורחבה של המוצרים השונים, אבל עם היכולת לזהות חולשות אבטחה ברמת הרכיב הבודד וכן את השפעתן על הציות, ולהשתמש במידע זה בשלב תכנון מחזור החיים של מוצרים חדשים. זהו כלי רב-עוצמה עבור כל חברה, ואנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה עםC2A Security והערך שהוא יכול לתת ללקוחותינו".
 
רועי פרידמן, מנכ"ל C2A Security, הוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה עם Siemens כדי להביא את פלטפורמת EVSec ללקוחותיהם באמצעות פתרון ה-ALM. שמירה על תחרותיות ופיתוח אפיקי הכנסה חדשים היו תמיד בראש סדר העדיפויות של יצרניות הרכב, במיוחד בעידן זה של כלי רכב מבוססי תוכנה. החיבור בין פתרון ה-ALM של Polarion לפיתוח תוכנה, לבין פלטפורמת EVSec במטרה ליצור פתרון כולל לניהול ואוטומציה של אבטחת מוצרים, ייתן  ללקוחות את סט הכלים הטוב ביותר כדי לאפשר אספקת תוכנה מאובטחת, בקנה מידה גדול, ותסייע להם לעמוד בתקנות ובתקנים של התעשייה".
תוכנת ALM של Polarion הופכת את ניהול הפרויקטים בתחום הנדסת המערכות לאוטומטי ומאפשרת פיתוח של תוכנה משובצת איכותית עם היעילות והחזר ההשקעה (ROI) הגבוהים ביותר בתעשייה, והיא מבוססת היטב בתעשיית הרכב. פלטפורמת EVSec, מוצר הדגל של C2A Security, היא פלטפורמת DevSecOps מובילה המסייעת ליצרני רכב באוטומציה של ניהול הסיכונים ואבטחת המוצרים שלהם, בקנה מידה גדול. פלטפורמת EVSec מחזקת את שיתוף הפעולה בין צוותי האבטחה, התפעול והפיתוח, ומאפשרת למפתחים להתמקד בחדשנות על מנת לספק לצרכנים פיצ'רים ומוצרים חדשים במהירות גדולה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה