דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה שינוי קיצוני באפליקציה: זה השדרוג המטורף שמגיע

אחרי שנים של בקשות שלא נענו, וואטסאפ שיחררה את הגרסה הייעודית לאייפד. אחרי הרבה שנים של בקשות חוזרות ונשנות הפנו במטא את המשאבים לפתח את האפליקציה ועתה זה קורה סוף כל סוף
מערכת ice | 
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אפליקציה חדשה מבית וואטסאפ? זה יותר קרוב ממה שחשבתם. משתמשי אייפד מחכים כבר שנים שהפלטפורמה תעבוד גם במכשיר שלהם, אבל זה מעולם לא קרה. מטא החליטה להרים את הכפפה וכעת היא עומלת על האפליקציה שתותקן גם במכשירים שלהם.
הוצא עדכון חדש דרך הבטא של TestFlight, ושם וואטסאפ שיחררה את הגרסה הייעודית לאייפד. אחרי הרבה שנים של בקשות חוזרות ונשנות הפנו במטא את המשאבים לפתח את האפליקציה ועתה זה קורה סוף כל סוף.
 
איך זה עובד? על מנת שוואטסאפ יוכל לעבוד באייפד שלכם, התקינו את גרסת הבטא iOS באייפון ובאייפד שלכם. לאחר מכן פתחו את הגדרות וואטסאפ > מכשירים מקושרים > "קשר מכשיר", סרקו את קוד ה-QR באמצעות האייפד שלכם. קשרו בין המכשירים והתחילו להשתמש.
במאקו הוסבר כי: "כל מי שיש לו גישה לתוכנית הבטא של וואטסאפ iOS יכול להתקין את האפליקציה באייפד שלו. במקרה שאין לכם וואטסאפ בטא ב-TestFlight, תצטרכו להמתין בסבלנות עד שהיא תשוחרר ב-App Store". יחד עם זאת, טרם פורסם התאריך הסופי והרשמי להפצת האפליקציה גם לאפסטור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה