דיגיטל וטק

קרעי מאשר: יחידות הלווין של סטארלינק יופעלו בישראל

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי מברך את אילון מאסק שצפוי לנחות הבוקר בישראל לקראת ביקורו בארץ במהלכו ייפגש עם ראש הממשלה נתניהו, הנשיא הרצוג ושר הביטחון לשעבר בני גנץ, כמו כן יפגוש מאסק את משפחות החטופים ויצפה בסרט הזוועות ממתקפת הטרור של חמאס
מערכת ice | 
אילון מאסק, שלמה קרעי (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, ויקיפדיה)
שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, מברך את אילון מאסק, בבוקר בואו לישראל, על הגעה להסכמות עקרוניות עם משרד התקשורת בנוגע להפעלת יחידות לווייניות של סטארלינק בישראל, כולל רצועת עזה, לאחר אישור משרד התקשורת בישראל בלבד.
השר קרעי: ״כאשר ישראל נלחמת בחמאס-דעאש, ההבנות האלו חשובות, עבור מי שרוצה לעצב כאן עולם טוב יותר, חופשי מרשע ומאנטישמיות, למען עתיד ילדינו״.
עוד הוסיף השר קרעי: ״אני מקווה כי במהלך שהותך בישראל תעמיק את היכרותך עם העם היהודי והערכים שאנו חולקים עם העולם כולו, ושהיכרות זו תלווה את פעולותיך בהמשך הדרך״.
כזכור האיש העשיר בעולם אמור לנחות הבוקר בארץ לביקור בישראל וייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם שר הביטחון לשעבר בני גנץ ועם הנשיא יצחק הרצוג, כמו כן יסייר מאסק בעוטף עזה. ויצפה בסרט הזוועות אשר מציג את הטבח שביצעו מחבלי החמאס בעוטף עזה ב-7 באוקטובר. בנוסף, מאסק, אמור להקליט ביחד עם נתניהו פודקאסט משותף.

למי ששכח, מאסק הסתבך לאחרונה בעקבות העלייה בגילויי האנטישמיות ב-X (טוויטר לשעבר), ובזכות תמיכתו בפוסט האנטישמי שפורסם ברשת החברתית שבבעלותו. בעקבות כל אלו חברות רבות כמו אפל ו-IBM ועוד אשר מפרסמות ב-X, הודיעו כי הן מפסיקות את הפרסומים.
מאז שהתחילה הסערה מאסק, מנסה לשפר את מעמדו על ידי נקיטת כמה צעדים כדוגמת הביקור בישראל ואיסור השימוש בסלוגן "מהנהר ועד היום פלסטין תהיה חופשית" ב-X ועוד. עכשיו נותר לחכות ולראות האם כלל המהלכים הללו יסייעו בשיקום מעמדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה