דיגיטל וטק

מדהים: ריווק הדגימה קבלת החלטות אוטונומיות ע"י בינה מלאכותית

מהפכת הבינה המלאכותית בעיצומה, ולא רק בתחומי הצ'אט ברשת. חברת ריווק הגיעה ליעד משמעותי, כאשר הדגימה קבלת החלטות באופן עצמאי על ידי בינה מלאכותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
חברת ריווק רובוטיקס, הגיעה לאבן דרך משמעותית כחלק מתוכנית התמריצים "MAGNET" של רשות החדשנות הישראלית, הנותנת מענקי מחקר ופיתוח ושותפות לעסקים פרטיים ומרכזים אקדמיים מובילים. 
בהיותה ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות, המאפשרות ניידות ואיכות חיים במהלך השיקום ובחיי היומיום עבור אנשים הסובלים ממצבים נוירולוגיים, החברה הצליחה לשלב טכנולוגיות חיישני בינה מלאכותית, המאפשרת קבלת החלטות אוטונומיות במערכת האב טיפוס האחרונה של השלד החיצוני של החברה.  
דיוויד הקסנר, סגן נשיא מחקר ופיתוח בריווק, אמר: "הדגמנו בהצלחה שעל ידי שילוב של טכנולוגיית חיישנים מתקדמת ובינה מלאכותית, השלד החיצוני של ריווק יכול לזהות ולהגיב לשינויים בשטח, מה שעשוי להוביל לדור הבא של שלדים חיצוניים חכמים. אנו ממשיכים לקדם את יעדי העיצוב עבור הדור הבא של השלדים החיצוניים על ידי הפיכתם לקלים ובטוחים יותר לשימוש, הפחתת העומס הקוגניטיבי על המשתמש והרחבת השימוש לפעילויות נוספות בחיי היומיום".
לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק אמר: "עם ההכרזה היום, ריווק ממשיכה מסורת של חדשנות בעיצוב ושימוש מעשי בשלדים חיצוניים עבור אנשים החיים עם פגיעות בחוט השדרה. "כעת, ש-Medicare  ממשיכה להרחיב את הכיסוי עבור שלדים חיצוניים, ריווק מחויבת להפוך את השלדים החיצוניים לנגישים יותר וקלים יותר לשימוש בכל דור חדש של המערכת. אנו נרגשים לשלב את השיפורים הללו בשלדים החיצוניים העתידיים של ריווק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה